.EXe bestanden via pc overzetten op een usb stick?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Martijn31

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2009
Hallo,

Ik moet een laptop repareren, hierbij kan mogelijk software verloren gaan. maar op die laptop staan bestanden die absoluut niet verwijdert mogen worden. Namelijk AVG 2011 waar voor is betaald, en een programma die voor een navigatie systeem heel erg belangrijk is. Daarom zou ik deze 2 bestanden COMPLEET op een usb stick willen zetten zodat het weer terug op de laptop kan als hij gemaakt is. Weet iemand hoe ik deze bestanden compleet op een usb stick zet zodat ik de EXE bestanden opnieuw uit kan voeren?

Alvast bedankt
Martijn

Hoi,
zoek in Program Files naar de programmamap en kopieer die incl. submappen volledig naar de stick. Als je geluk hebt werkt het.Meestal moet je de setup.exe bestanden hebben om te herinstalleren en die zijn er niet altijd.
Maar als je de licentiecode van AVG 2011 hebt kun je toch altijd herinstalleren?

Laatst bewerkt:
Martijn,

Ik kan je nu al vertellen dat het verhaal van Mik niet gaat werken en onzin is, dus die moeite hoef je niet te nemen.
Als er een recovery, of in elk geval en herinstallatie van Windows op de laptop plaatsvindt, moet je ook de genoemde programma's herinstalleren.
Zowel in het register als in de mappenstructuur van Windows worden wijzigingen en aanvullingen aangebracht bij het installeren van een programma en dat is bij herinstallatie van Windows allemaal verdwenen. Terugplaatsen van de programma-mappen heeft dus geen enkele zin.
Informeer eens bij AVG naar de herinstallatie van een licentie, daar hebben ze vast wel een antwoord op.
Hetzelfde geldt voor de software van het navigatiesysteem: vaak zit daar trouwens een cd of dvd bij met een licentiecode. Bij herinstallatie wordt deze code opnieuw gebruikt en is bij de leverancier bekend als geristreerd op dat apparaat en jou naam ..... dus: wat is het probleem?
Het is toch niet zo dat bij een recovery of herinstallatie van Windows 'opeens' je licentie niet meer geldig zou zijn?

Laatst bewerkt:
Nee, maar de laptop is van iemand anders, en ze hadden gevraagt of ik dat wilden doen omdat het me hobby is. Ik heb na gevraagt of ze de codes nog hebben en die hebben ze.
De vraag is bij deze dan opgelost. Bedankt :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan