.exe die niks doet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wolfcry

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2008
hallo,
ik wil graag een .exe maken die niks doet.
de reden hiervoor is dat ik hem dan kan opnemen in Steam, hem hernoemen, en runnen zodat iedereen kan zien wat ik aan eht doen ben ( mijn steam-vrienden) zoals huiswerk maken enzovoort.
heeft iemand hier een goede manier voor?
bedankt alvast

Is het bijgevoegde bestand iets voor jou, hij opent heel kort een schermpje, en sluit daarna direct weer af, zonder iets te doen.

Bijlagen

nee,
heel erg bedankt, maar dit is neit precies wat ik zoek, ik wil dat ik de .exe kan invoegen in steam, ( als non-steam game) dan de naam veranderen in bijvorbeeld huiswerk maken, en dat als ik hem run dat iedereen die in steam zit kan zien, Wolfcry, nu in niet-steams spel Huiswerk maken, dat doet hij nu wel, maar als het programmatje afsluit dan sluit die message ook af, en is het weg, dus het programmatje moet blijven runnen totdat ik hem handmatig afsluit

Moet deze applicatie in de achtergrond draaien (ghost application) of mag het ook wel op de taakbalk blijven staan (console application)???

Het liefst op de taakbalk zodat ik rechtermuis knop en afsluiten kan doen, kan je ook zeggen ( soort van uitlegen XD ) als dat lukt hoe je dat doet? alvast bedankt

Zie het bijgevoegde bestand waarin ook een uitleg zit en het programmaatje zelf natuurlijk. Graag reactie!!!

Bijlagen

Graag gedaan, was geen enkele moeite. Zet je wel ff de vraag op "Opgelost", dan kan een ander het makkelijker vinden...

ja is goed, maar zou je mischien kunnen uitleggen hoe je dit hebt gedaan(A)?

Zoals ook in de uitleg bij de download staat, is het programmaatje geschreven in batch. Als je op het bestand "nothing(2).bat" klikt met je rechtermuisknop en je kiest bewerken zie je de broncode staan. Als je dit wilt begrijpen zul je batch moeten leren. Zoek maar eens op google...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan