Exe file laten draaien onder ander programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

dankuvoordehulp

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 jun 2012
Hoi Dames en Heren,

IK heb geen programmeer kennis helaas:-)

Ik heb een exe genaamd test.exe welke onder windows xp draait en deze moet worden beveiligd met een paasword.

Kan dat? Het liefts wil ik het programma hernoemen naar bijv test.pll en zodat de klant niet weet dat het een exe is.
Dus is het mogelijk om een programma te schrijven welke eerst om een password vraagt en daarna dus test.pll opstart wat in feite een executable file is. Bedankt voor de hulp. Modedit: helpen wordt alleen via het forum gedaan en niet via privebrichten of email

Groetjes en bedankt voor het lezen van mijn vraag

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, dat kan.
Maar dan is het programma zelf nog altijd los op te starten zonder dat deze om een wachtwoord vraagt.
Ook als deze test.pll heet.

Mail en privé bericht heeft geen zin want dan hebben anderen niks aan het antwoord.

Laatst bewerkt:
1 keer je vraag stellen mag.
de andere vraag is nu verdwenen.

Ik heb een exe genaamd test.exe welke onder windows xp draait en deze moet worden beveiligd met een paasword.

Het is wat laat voor een paasword, we hebben net pinksteren gehad ;)

Ik wilde het niet zeggen... ;)

Hoi,

Ja dat maakt niet ui dan moet de persoon wel eraan denken om de test.pll te hernoemen naar test.exe.....hoop dat ze dat niet doen haha.....

Kunt u mij daarbij helpen om iets te schrijven. Zal dan test.pll in dezelfde map plaatsen om te kijken of het werkt.

Ja, dat kan.
Maar dan is het programma zelf nog altijd los op te starten zonder dat deze om een wachtwoord vraagt.
Ook als deze test.pll heet.

Mail en privé bericht heeft geen zin want dan hebben anderen niks aan het antwoord.

Dat wil ik wel doen. Maar nu niet. Eerst m'n ogen aan de binnenkant bekijken ;-)

Sorry, maar ik krijg toch heel sterk het gevoel dat je iets wilt gaan doen wat de ander niet mag weten.

.exe embedded in nieuwe exe file

Hoi,

Nee hoor is geheel legaal maar in het land der blinden is eenoog koning.

Soms lever je een totaal pakket waarbij dit hoort......Geen ervaring met werken hoor ik al.

Is al geprogrammeerd door iemand uit India voor 15 $ .

Hij heeft de exe file embedded werkt perfect dus kan wel...:-)

Verder zijn jullie reactie van een niveau waarbij ik ook mijn twijfels over jullie programmeer kennis heb:-)

En op Koning een oog ben je net gestuit. Deze gaat dicht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan