Exe fixer via registerwijziging of prompt nodig

Status
Niet open voor verdere reacties.

Elisa

Inventaris
Lid geworden
5 feb 2002
Hallo,

Alle programma's openen zich op het moment met kladblok. Hoe het is gekomen weet ik wel maar hoe ik er af moet komen niet want het was een verborgen proces ( Caspr.exe, Caspr.ini, Caspr.dll, Caspr1.dll, Caspr2.dll) van 'The Cleaner' waar ik mee bezig was.
Volgens Google kwalijke zaak.
Dus.........weet iemand hoe ik dit via de prompt kan wijzigen met een commando?
De exefixer van Pieter Arntz wist ik wel voor elkaar te krijgen maar het hielp niet.
Een ander register terugzetten ook niet :(

Mijn enige alternatief lijke me opnieuw opzetten tenzij iemand van jullie nog iets weet.

Elisa

Dank je Jozo! De eerste kreeg ik kladblok, de tweede heb ik met samenvoegen (is dat goed?) toegevoegd aan het register maar het haalt niets uit.
Inmiddels ook de cd van Windows uitgeprobeerd maar ook dan opent alles zich met kladblok.
Vet probleem :D
Ik heb het idee dat ik maar beter niet af kan sluiten want volgens mij zit systeemherstel er niet in.
Ik wacht nog even op een andere tip en anders ga ik het proberen met iets anders.
In ieder geval bedankt voor het meedenken!

Geplaatst door Elisa
de tweede heb ik met samenvoegen (is dat goed?) toegevoegd aan het register maar het haalt niets uit.

Samenvoegen ?
Gewoon dubbelklikken op het bestand, toestemming geven, opnieuw opstarten.

Dan zijn we er snel achter als het niet werkt :D
Als ik niet meer terug kom weet je dat ik opnieuw opzet!

Jaaaaaaaaaha :D op de andere pc :D. Windows heeft nog 7 min. te gaan :cool:
Na het afsluiten kwam ik terug en de kladblokken vlogen om mijn oren. Daarom besloot ik maar Windows over de ander heen te zetten. Ik hoop dat ik er daarmee af ben en anders resoluut format c:\

Jaaaaaaaaaha :D op de andere pc :D. Windows heeft nog 7 min. te gaan :cool:
Na het afsluiten kwam ik terug en de kladblokken vlogen om mijn oren. Daarom besloot ik maar Windows over de ander heen te zetten. Ik hoop dat ik er daarmee af ben en anders resoluut format c:\

Alles werkt in ieder geval weer!! En nu ben ik blij met die beveilingsupdate van Microsoft! Dat scheelt al weer.

Jozo bedankt voor je hulp! En The Cleaner komt er niet meer op!!

Oeh. ben ik net te laat..had ik dacht ik een oplossing voor.:confused:

Spk0, dat mag je me nog steeds vertellen hoor!
Het was een rare gewaarwording om de 'achterkant' van de programma's te zien en er niets mee te kunnen doen. Vertel :)

Hij staat er bij. En nu maar hopen dat hij niet met een exe gestart moet worden :D

Jozo en Spk0 bedankt voor jullie hulp!!

groetjes
Elisa

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan