*.exe in agenda van MS Outlook XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

renewh

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2002
Berichten
43
Hallo,

Sinds lange tijd gebruik ik 'Geplande Taken' in XP om van tijd tot tijd te defragmenteren, virusscannen e.d.
Echter de laatste tijd krijg ik elke keer als ik mijn PC opstart de melding dat er taken zijn gemist, terwijl ik n.b. dezelfde dag nog die taken heb uitgevoerd :( (zie ook bijlage) Ook wanneer ik de internet verbinding verbreek krijg ik ook een melding dat ik 'geplande taken heb gemist'.

Aangezien ik een Palm heb en deze synchroniseer met MS Outlook dacht ik, ik zet mooi een snelkoppeling naar bijv. ad-aware in de agenda van Outlook. Heb ik ook als voordeel dat ik op mijn Palm zie dat ik even de PC moet onderhouden. :)

Als ik echter een link maak naar .....ad-aware.exe en deze wil opslaan dat maakt outlook melding dat het item onveilige bijlages bevat en dat ik deze bijlages bij het heropenen niet te zien krijg.. :mad:

Bij MS outlook heb ik het volgende aangepast ( http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;nl;290497 ) Ik kan nu wel bestanden met .exe mailen en ontvangen. Maar outlook weigert de .exe bestanden in de agenda te heropenen.

Heeft iemand nog een suggestie?

PS Ik heb net enkele weken geleden XP opnieuw geinstalleerd.
 

Bijlagen

  • afbeelding4.jpg
    afbeelding4.jpg
    20,8 KB · Weergaven: 28
Ik heb zelf het probleem min of meer opgelost.

Ik heb een Word documentje gemaakt, met daarin de koppeling naar alle programma's die ik wil opstarten (Invoegen -> Object (koppelen)) Als ik dit Doc.je als bijlage in de agenda stop dan blokkeert MS outlook dit niet. Wanneer ik dan het Word.doc open dan gaat het wel goed:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan