exe maken van Access database

Status
Niet open voor verdere reacties.

nizinny1964

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2004
Hoi, Ik heb een *.mdb gemaakt en opgeslagen. Ik heb een formulier als startscherm gemaakt. Op zich mooi, maar ik wil graag dat e.e.a. via een *.exe opgestart kan worden, dus als progje op zich. Weet iemand hoe dat gaat of welk programma ik daarvoor moet gebruiken indien dit nodig is.
Ik hoor graag van jullie.

Daarvoor moet je "Access Runtime" gebruiken.

Ook met de runtime kun je geen exe maken van een access mdb.
Dat is echt onmogelijk!

Met de developers versie van access kun je een setup maken waarin de access runtime omgeving en jou mdb zit.
Als je die setup dan op een andere computer uitvoert dan worden op die computer de access runtime omgeving en jou mdb geinstalleerd.

Ook met de runtime kun je geen exe maken van een access mdb.
Dat is echt onmogelijk!

Met de developers versie van access kun je een setup maken waarin de access runtime omgeving en jou mdb zit.
Als je die setup dan op een andere computer uitvoert dan worden op die computer de access runtime omgeving en jou mdb geinstalleerd.

Met runtime maak je een soort"EXE" , en dat is wat topicstarter bedoelt denk ik.

zoeken in dit forum op 'access exe' had ook dit antwoord opgeleverd. Wederom een dubbele vraag en een dubbel antwoord.

Ik heb me op internet rot gezocht maar ik kan nergens developers versie van access vinden om te downloaden. Kan iemand mij misschien aan een goede link vinden.

Toets in google maar in : Access Runtime kan je nog de versie kiezen ook. Let wel, enkel de minimum runtime zal gratis beschikbaar zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan