.EXE vanuit flash

Status
Niet open voor verdere reacties.

PC-user

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2003
Hallo allemaal,

Ik wil graag van een flash bestand (.fla of .swf) een .exe programma maken.

Hoe moet dat, daar ben ik onderhand wel uit, maar ik wil graag nog weten hoe ik de titel van het flash project en zijn programma icon (zo'n soort favicon) kan veranderen omdat ik maar steeds geen goede autorun.inf kan maken. Aangezien dit de enige flash plek is in het forum dat ik kan vinden, stel ik hem dus hier

Hoe je vanuit flash een exe maakt gaat alsvolgt.

Klik op publish settings in het file-menu en zet een vinkje voor windows-projecter (.exe) zet de rest van de vinkjes uit als je alleen de exe wilt produceren.

Je kunt verder niets instellen, dus het zal wel niet kunnen.

Autorun.inf is toch niet zo moeilijk? Zet dit in je Autorun.inf

[AutoRun]
open=projecter.exe
icon=watjeleukvind.ico

ja, maar zo ver was ik ook, maar ik wil graag dat als ik minimaliseer dat ik dan in de programmabalk de titel van dat "programmatje" zie, en dat wil niet. Ik krijg overigens bi j die autorun steeds de melding dat hij niet kan installeren

Autorun.inf doet het alleen goed als je hem op cd brand.

Als ik het goed begrijp, wil je dat er in de titel van de speler tekst komt te staan.

Ja, het hoeft van mij niet zozeer in de titel balk, want ik gebruik de fscommand voor fullscreen al, maar ik wil graag nog dat in de programmabalk/startbalk bij het programma de titel komt te staan, zodat als je minimaliseert, buitenstaanders het makkelijk terug kunnen vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan