Executables

Status
Niet open voor verdere reacties.

BK4LiFe

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2004
Berichten
148
Mijn computer weigert executables te openen. Waarschijnlijk doordat ik Ad-Watch een twintigtal dingen heb laten blokkeren, allerlei windows bestanden. Het was heel stom. I know. Maar ik kan geen systeemherstel doen (executables werken niet) en eigenlijk niks.

Waarom internet explorer het doet, weet ik ook niet.

HelP!!!
 
Ik heb geen windows cd, en die andere gozer (bij de link die je stuurde) heeft het over opstarten in MS Dos.. dat kan bij mij dus niet.
 
BK4LiFe zei:
Mijn computer weigert executables te openen. Waarschijnlijk doordat ik Ad-Watch een twintigtal dingen heb laten blokkeren, allerlei windows bestanden. Het was heel stom. I know. Maar ik kan geen systeemherstel doen (executables werken niet) en eigenlijk niks.

Waarom internet explorer het doet, weet ik ook niet.

HelP!!!
kan je adwatch niet uitschakelen dan ?
 
Klik hier eens met rechts op en sla het op naar je bureaublad. Daarna ga je naar je bureaublad en dubbelklik je op het bestand. Druk "ja" als de computer je vraagt of de inhoud aan het register mag worden toegevoegd. Start terug op.

James :)
 
James007 zei:
Klik hier eens met rechts op en sla het op naar je bureaublad. Daarna ga je naar je bureaublad en dubbelklik je op het bestand. Druk "ja" als de computer je vraagt of de inhoud aan het register mag worden toegevoegd. Start terug op.

James :)

die is ook handig ! :thumb:
 
Reg

Het bestandje kan ik niet normaal openen. Ik moet een programma kiezen waarmee ik het wil openen. Welke moet ik hebben?

Hij vraagt dus niet om een register wijziging.
 
Pak deze zip-map uit naar je bureaublad, daarin vind je een reg-bestand. Nadat je het hebt uitgepakt, ga je naar:
Start >> Uitvoeren... en je typt regedit en je drukt op OK.

In de registereditor ga je naar Bestand >> Importeren... en dan wijs je het reg-bestand uit de zip aan. Daarna zouden regbestanden wel gewoon moeten werken als je erop dubbelklikt. Probeer daarna dus die andere.

James :)
 
neeee

nadat ik uitvoeren: regedit doe, krijg ik dit:


Windows kan het volgende bestand niet openen

Bestand: regedit


Wat wilt u doen?

Het bijbehorende programma via het web opsporen (werkt niet)
Het programma in een lijst selecteren
 
Help zou regedit nu ook al weg zijn? :confused:

en als je regedit.exe intypt?
 
BK4LiFe zei:
Het bestandje kan ik niet normaal openen. Ik moet een programma kiezen waarmee ik het wil openen. Welke moet ik hebben?

Hij vraagt dus niet om een register wijziging.

Klik in openen met op bladeren en blader naar:
C:\WINDOWS\system32\regedt32.exe
Zet dan gelijk even een vinkje bij "dit type bestand altijd.........."
 
Jozo zei:
Klik in openen met op bladeren en blader naar:
C:\WINDOWS\system32\regedt32.exe
Zet dan gelijk even een vinkje bij "dit type bestand altijd.........."
Ik denk isse kleine probleempje :p

microsoft zei:
Regedt32.exe
In Windows XP and Windows Server 2003, Regedt32.exe is a small program that just runs Regedit.exe.

En aangezien hij regedit.exe niet kan vinden...
 
James007 zei:
Ik denk isse kleine probleempje :p
En aangezien hij regedit.exe niet kan vinden...

Ik weet het maar ik dacht proberen kan geen kwaad. ;)
 
Er zit een extra regedit in c:\Windows\System32\Dllcache, kopieer die naar c:\WINDOWS en dan zou het terug moeten werken.

James :)
 
Ik heb 2 dingen geprobeerd:

Dat ding wat een "COM" file is, kan ik niet openen, ook niet in de veilige modus. Werkte dus niet. (toch bedankt :)

James, als je "regedt32" die heb ik gerenamed (regedit) en in de windows map de oude vervangen. Het werkt nog altijd niet. Niks veranderd
 
Wie heeft het over gerenamed gehad in dit topic ?

1. Om een *.reg bestand te openen met het juiste programma:
Klik in "openen met" op bladeren en blader naar:
C:\WINDOWS\system32\regedt32.exe
Zet dan gelijk even een vinkje bij "dit type bestand altijd openen met dit programma.

2. Als regedit.exe is verdwenen uit je windowsmap kan je een kopie halen uit
c:\Windows\System32\Dllcache

Dus ga naar C:\Windows\System32\Dllcache en selecteer regedt32.exe rechtklikken > kopieren ga dan naar C:\Windows\System32 en rechtsklik in die map en kies voor plakken

Ga dan weer naar C:\Windows\System32\Dllcache en selecteer regedit.exe en kopieer en plak dat in C:\Windows
 
Ik kan niet "openen", of "openen met" bij het Regedit bestand. Er staan alleen standaard compressopties
 
En als je er op dubbelklikt ?

BK4LiFe zei:
Het bestandje kan ik niet normaal openen. Ik moet een programma kiezen waarmee ik het wil openen. Welke moet ik hebben?

Dan kies je regedt32.exe

Jozo zei:
Klik in openen met op bladeren en blader naar:
C:\WINDOWS\system32\regedt32.exe
Zet dan gelijk even een vinkje bij "dit type bestand altijd.........."
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan