Executie Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cornelis96

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2010
Hallo Allemaal

Ik heb een klein programmaatje gemaakt in C#,
die een skype bericht stuurt allemaal leuk werkt gwoon,
maar wanneer ik hem vanaf PHP uitvoer geeft hij de error wait timeout en ik weet echt niet wat het is,
de WAMP service staat ook al op hetzelfde acc als Skype draait
dus hoe komt dit?

Alvast bedankt

WAMP en Skype gebruiken beide dezelfde poort. Misschien dat het daar aan ligt? In Skype kan je bij geavanceerde opties de poorten wijzigen. Dan kunnen ze wel tegelijkertijd draaien.

dat is het probleem niet want ik heb al die poorten uitstaan,

Groeten, Corn�

Lijkt me niet. Want p0ort 80 moet open staan om op je lokale netwerk (via de router) en het internet te werken met via het HTTP. En laat dat nou net de poort zijn die Skype en WAMP gelijktijdig gebruiken.

Laatst bewerkt:
ik bedoelde ik heb die binnen Skype al uitgeschakelt, ik kan gewoon op me site en alleen geeft hij binnen het programma 'wait timeout' terwijl als ik het programma zelf uitvoer doet hij het gewoon,

Ah zo, dan heb ik eigenlijk geen idee. Geeft hij iets meer error dan alleen 'wait timeout'? Want ik kan op Google niet zo snel iets vinden.

ja alleen "wait timeout" binnen me C# code, maar dat zou inhouden dat hij niet bij de Skype venster kan, maar als ik vraag "echo %username%" zegt hij wel gwoon Administrator dus, ik snap het niet

Ik stel voor dat je je wamp verzet van poort maar het neemt niet weg dat het iets met triggers te maken kan hebben.

Ik heb nu me wamp op poort 8080 draaien en het werkt nog steeds niet :( mag ik huilen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan