• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Exel bestand opend niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

JorisOet

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2004
Ik heb een probleem met het openen van exel bestenden. Dit probleem is van de een op andere dag opgetreden.
Als ik een bestand wil openen dan blijf ie maar laden en op een gegeven momen reageert ie niet meer.
Office heb ik al opnieuw geinstalleerd maar dit mocht niet baten.
Wie kan me helpen.
De pc draait onder windows 98 en Office 2000 premium.

alvast bedankt,

Heb je al gecheckt op spyware.
Kijk anders op de link onderaan dit bericht.

helaas

heb ik geprobeerd en gedaan, maar helaas dit mocht niet baten. Wat kan ik verder nog proberen?

ik heb t zelfde probleem met een bestand. maar die komt er uiteindelijk wel. doet hij het ook nog als je hem 5 minuten laat laden? Dan doet die van mij het namelijk ook. in die 5 minuten staat er wel "reageert niet" bij het taakbeheer achter excel, maar uiteindelijk doet hij het wel.

als je xp hebt kun je bij taakbeheer bij processen zien of de computer nog steeds bezig is met excel.. kun je zien aan het percentage achter excel. dit dient hoog te zijn.

Groeten,

Berend Jan

heb ik geprobeerd, wel 15 min lang maar helaas
er komt niks tevoorschijn.

hij blijft gewoon doorladen, en in task manager staat "not responding"

wie weet er nog iets wat ik kan proberen, het is een groot probleem voor mij.

nu heb ik geprobeerd om een aantal bestanden die niet openen op mijn pc , op een andere pc te openen. Dit lukte helaas niet.
De bestanden waar het om gaat zijn beveiligd met een password. zou dit dan een probleem zijn want een andere pc gaat niet verder dan het invoeren van het password. Daarna treed hetzelfde probleem op als bij mijn eigen pc.

Wie weet hier meer van en kan mij helpen???

:(

opgelost!

het is gelukt!

ik heb nogmaals geprobeerd om de files te openen op een andere pc. Zowel op een klassieker, pentium 75 en op een pentium 3.
Op een of andere wazige manier werden de files nu wel geopend.
Hoe dit komt weet ik echt niet maar alle documenten zijn gekopieerd op cd en de pc heb ik geformatteerd.
De documenten terug geplaatst en de probleemfiles werden weer gewoon geopend! GELUKKIG!!!!!!
Dus als iemand dit bekend in de oren klinkt, zou ik zeggen, probeer het op een verschillend aantal pc of je files wel of niet openen voordat je verdere stappen onderneemt.

Verder wil ik iedereen bedanken die me bij dit probleem geholpen heeft!

gr Joris

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan