• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

exel bestand wil niet meer geopent worden??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mastah G

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2008
hoi,,

voor de vakantie had ik een exel bestandje gemaakt op werk... ben op vakantie gegaan en toen ik terug was kon ik de bestand niet openen. het bestand staat op me usb stick.. is er iets om het te repararen of is het hopeloos..

*offtopic : Hoe kan ik een exel bestand kleiner maken om te uploaden:o

Heb je al geprobeerd om het excel bestand te kopieren naar je computer en het dan vanaf je computer te openen?

Wat betreft het kleiner maken van een excel bestand, zou je kunnen proberen om het excel bestand met bhulp vna bijvoorbeeld WinRar te comprimeren. WinRar kun je gratis downloaden (trial) via http://www.winrar.nl

Hallo,

Naast Winrar werkt Winzip ook. Kan je het bestand dat je van je USB wilt halen hier uploaden?

Mastah,

Had dit gelezen en je had het antwoord op je tweede vraag gevonden:eek:

ik kan de exel bestand wel openen maar krijg allemaal rare tekens.. ik heb het bestand op me mail staan maar als ik het download dan ik krijg een melding van dat de virusscanner het niet kan openen... dus ik hoop dat jullie een oplossinng hebben..... ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan