exel bestand ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hopman

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2007
Goede morgen,
Ik heb bestanden binnen gekregen welke ik niet goed kan verweken in Excel. Wie kan mij helpen. Ik ontvang een bestand via outlook expresse van de K.v.K. Ben benieuwd. Vast bedankt voor het geduld.
groeten
Maarten

Tja, als je niet meer informatie geeft dan dat je nu doet, is het hetzelfde als kijken door een geblindeerd raam naar een inktzwarte nacht..................

Het zou wel handig wezen om te weten welk SOORT bestand je ontvangen hebt, m.a.w. wat staat er achter het . (puntje) oftewel de 3 letters van de z.g. bestandsextensie?

Laatst bewerkt:
bestanden

Tja, als je niet meer informatie geeft dan dat je nu doet, is het hetzelfde als kijken door een geblindeerd raam naar een inktzwarte nacht..................

Het zou wel handig wezen om te weten welk SOORT bestand je ontvangen hebt, m.a.w. wat staat er achter het . (puntje) oftewel de 3 letters van de z.g. bestandsextensie?
sorry ik dacht dat ik de bestanden als bijlage meegestuurd had. Probeer het nogmaals. Hoe kan ik overigens zien als ik een bijlage bijgevoegd heb met de paperclip ??
m.vr.gr.
Maarten

Kijk eerst even of het bestand niet te groot is dat je probeert mee te sturen, we zien nu nog niks namelijk. En of de extensie ondersteund wordt. (bmp doc gif jpe jpeg jpg pdf png psd rar txt zip)

Laatst bewerkt:
Maar als je de extensie er bij zet hebben we niet echt een afbeelding nodig van het bestand:) Dus Kun je ( zoals Pasja al aangaf) volstaan met de 3 letters achter de punt van de bestandsnaam.

Kijk eerst even of het bestand niet te groot is dat je probeert mee te sturen, we zien nu nog niks namelijk. En of de extensie ondersteund wordt. (bmp doc gif jpe jpeg jpg pdf png psd rar txt zip)
dat is het verhaal! Het is een RTF betand.10,4 KB Ik heb het nu als txt.bestand meegestuurd. Misschien gaat dat wel anders stoppen we ermee en besteld ik opnieuw.
Groeten
maarten

Bijlagen

Ik zou zeggen.... bestel maar opnieuw, want dit is een hoop rare dingen door elkaar. Ik heb het bestand hernoemt naar rtf en dan blijft het raar.

Ik zou zeggen.... bestel maar opnieuw, want dit is een hoop rare dingen door elkaar. Ik heb het bestand hernoemt naar rtf en dan blijft het raar.
Duidelijk ij ieder geval bedankt voor de moeite.
groeten
Maarten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan