• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Exel delen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jappie-zland

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 dec 2002
Hallo,

Ik heb 2 computers en op allebei draait Xp. tevens heb ik ook Office Xp, nu is mijn vraag/probleen:
Op me oude computer heb ik maar weinig geheuge (6 GB), hoe moet ik Exel bijv installere zodat ik dat alleen hoef te doen op de nieuwe computer. Dus hoe installeer ik hem op 1 computer zodat ik het op de andere computer kan gebruike?

Edit: Ik kan de map Program Files op de nieuwe computer niet dele maar op de oude computer wel :\

Dat gaat niet lukken zoals je het nu voor ogen hebt.

Programma's delen op deze manier wil maar onder 2 voorwaarden:
1. het programma is als dusdanig geschreven (office dus niet)
2. je zou terminal servers moeten draaien (en dat redt je niet zonder win NT/2000/XP)

Office neemt trouwens niet zo heel veel ruimte in (zeker niet als minimaal installeerd), met ongeveer 200 MB is het wel gebeurd.

Kan ik wel Excel alleen installere ? dus zonder word enz ?
Trouwens k heb word 2000 en office Xp kan dat samen ?(dus w0rd 2000 en excel Xp)

Gaat samen wel werken.

Je kunt excel idd alleen installeren. Moet je tijdens het installeren aangeven dat de rest niet geinstalleerd dient te worden.

En nu het over het office pakket gaat verplaats ik gelijk de vraag naar de office sectie

Ik heb Excel alleen geinstalleerd en het gaat zoals jullie zeide goed met word 2000.
En Excel is maar 58 (!) Mb, ik dacht veel meer

Bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan