• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Exel install problemen. MSVCR80.DLL

Status
Niet open voor verdere reacties.

jan007

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2001
Berichten
371
Hallo,

Ik heb office 2007. Ik heb een probleem met exel. Het lukt me niet het te installeren. Ik krijg steeds fout meldingen over de msvcr80.dll. Opnieuw installeren wordt geadviseerd maar dat werkt ook niet. De fout melding is als volgt weergegeven:

Product
Microsoft Office Excel

Probleem
Werkt niet meer

Datum
31-7-2007 19:43

Status
Rapport verzenden

Probleem met handtekening
Naam van probleemgebeurtenis: APPCRASH
Naam van de toepassing: EXCEL.EXE
Versie van toepassing: 12.0.6024.5000
Tijdstempel van toepassing: 465f21c3
Naam van foutmodule: MSVCR80.dll
Versie van foutmodule: 6.0.6000.16386
Tijdstempel van foutmodule: 4549bdc9
Uitzonderingscode: c0000135
Uitzonderingsmarge: 00008fc7
Versie van besturingssysteem: 6.0.6000.2.0.0.768.3
Landinstelling-id: 1043
Aanvullende informatie 1: 9d13
Aanvullende informatie 2: 1abee00edb3fc1158f9ad6f44f0f6be8
Aanvullende informatie 3: 9d13
Aanvullende informatie 4: 1abee00edb3fc1158f9ad6f44f0f6be8

==========================================================

Ik het de msvcr80.dll gedonwload en in de map system32 gekopieerd maar dat hielp niet. Ik het de registry een onderhoudsbeurt gegeven maar at werkt ook niet.
Wie weet een oplossing.
 
Hoi,

Ik heb dit geprobeerd maar krijg de melding

"kan c:\Windows\system32\MSVCR80.dll niet laden. Zorg ervoor dat het binair in het opgegeven pas is opgeslagen of spoor de fout op door te zoeken naar problemen met het binair bestand of hiervan afhankelijke bestanden."

Jan
 
Nog niet maar.prbeer het wel maar krijg de melding dat ik SP2 voor XP moet installeren.... Dat komt omdat mijn laptop bij het installeren van Vista de XP gebruik om op te starten en vervolgens de OEM versie gaat installeren.
 
Ik heb hetzelfde probleem met een dvd van mijn navigatie systeem die ik op een sd kaartje wil plaatsen. Ik heb een msvcr80.dll file gedownload en op dejuiste plaats gezet, ik blijf echter fout meldingen ontvangen en het lukt me niet de dvd op te starten.
 
Ja, ik heb Vista, en toevallig vandaag weer een update. IK blijf echter hetzelfde probleem houden als de TS. MSVCR80.dll file gedownload, in de system32 map geplaatst maar het
lukt niet om te registreren, als ik regsvr32 %windir%\system32\MSCVR80.dll in de opdracht prompt invoer krijg ik een dezelfde fout melding als de TS namelijk: kan c:\Windows\system32\MSVCR80.dll niet laden. Zorg ervoor dat het binair in het opgegeven pas is opgeslagen of spoor de fout op door te zoeken naar problemen met het binair bestand of hiervan afhankelijke bestanden." Ik heb in de system32 map gekeken maar daar kan ik wel het msvcr80.dll bestand vinden.


PS Zie ook http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=360488 ik weet niet of het in het juiste subforum staat omdat ik nogal weinig respons krijg. Er staan ook wat scherm plaatjes bij van de foutmelding.
 
Laatst bewerkt:
Tja... Dit is niet echt een Office-probleem, maar ja.

Microsoft Visual C++ 2005 SP1 Redistributable Package ook geinstalleerd? Daarmee zul je de laatste versie van het bestand geinstalleerd krijgen.
 
Tja... Dit is niet echt een Office-probleem, maar ja.

Microsoft Visual C++ 2005 SP1 Redistributable Package ook geinstalleerd? Daarmee zul je de laatste versie van het bestand geinstalleerd krijgen.

Is dat van Vista? ik zal het ff opzoeken.
 
Ik heb het bestandje gedownload en geinstalleerd maar ik blijf die foutmelding krijgen.
 
Regostratie gaat inderdaad fout als je een foutief bestaandsnaam op geeft. Je hebt namelijk MSCVR staan ipv MSVCR.

Als laatste tip kan ik alleen maar zeggen dat je de laatste Frameworks eens moet gaan downloaden en installeren. Volledig dus en niet via de automatische updates, want dan krijg je alleen maar de essentiele updates binnen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan