• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

exel koppelen aan outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

mavuutje

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2001
Hoe kan je exel koppelen aan outlook.
Ik heb diverse kolommen, met naam, adres, plaats, et. en ook telefoonnummer.
Hoe kan je er voor zorgen dat outlook gekoppeld wordt met exel?
- Hoe zorg je er voor, dat als je een emailadres in exel hebt gezet, dat als je dat aanklikt in outlook wordt geopend?
- Hoe zorg je er voor dat de adressen in outlook naar exel kunnen gekopieerd?

Groeten,
Marianne

Hoi Marianne,

Zag dat je een aantal vragen had over de kopeling tussen outlook & excel

het ligt een beetje aan de versie van office die je gebruikt hoe ze met elkaar koppelen...dus welke versie gebruik je ?

Wat wil je precies doen ik zie al staan dat je e-mail adres wil aan klikken en deze gebruiken met outlook.

in de nieuwere versie's zoals xp &2003 is het zo dat als je een mail adres in een cel zet dit meteen wordt herkend als een e-mail adres en je dit met je standaard mail programma gewoon kan gebruiken.. mischien dat je dit in eerdere versie's nog moet aangeven....dit doe je als volgt:

selecteer de cel waar je het e-mail adres wil hebben
ga vervolgens naar het menu Invoegen >>>Hyperlink
kies voor kopelen aan: E-mail adres
en de rest lijkt me duidelijk.

je eerste vraag snap ik niet helemaal ..dus ?
je laatste vraag : dit is eigenl;ijk exporteren en de uitleg hierover kan je je zien in de link die eerder is gegeven.

kom je er niet uit ..dan hoor ik het wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan