• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Exel Printen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gillian

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 dec 2000
ik heb een exel formulier deze is opgedeeld uit vak A B C
als ik deze wil uitprinten en op bestand/afdrukvoorbeeld kijk zie ik alleen vak A en word alleen van A geprint

tussen A en B loopt een dunne stippellijn denk dat dit de oorzaak is van het probleem

mijn vraag hoe krijg ik deze stippellijn weg zodat ik alle 3 de vakken tegelijk kan afdrukken

Voeg het bestandje even toe, maakt het makkelijker.

zelf denk ik aan afdrukbereik

afdrukbereik

in excel kan je het afdrukbereik bepalen en dat is waarschijnlijk gebeurd. selecteer wat je wil hebben en ga naar bestand - afdrukbereik bepalen ofwel verwijder je het.

groeten,

steven.

ik heb een exel formulier deze is opgedeeld uit vak A B C
als ik deze wil uitprinten en op bestand/afdrukvoorbeeld kijk zie ik alleen vak A en word alleen van A geprint

tussen A en B loopt een dunne stippellijn denk dat dit de oorzaak is van het probleem

mijn vraag hoe krijg ik deze stippellijn weg zodat ik alle 3 de vakken tegelijk kan afdrukken

Dit is inderdaad de scheiding van het afdrukbereik: daar heb je het einde van een blad en begint het volgende blad. Verander de pagina-instellingen om hierin iets te wijzigen. Print bv. liggend ipv. staand.

De stippellijn is het afdrukbereik.
Wat je moet doen is:

- het bereik selecteren dat je wilt printen
- via Bestand - Afdrukbereik - Afdrukbereik bepalen

Met vriendelijke groet,

Roncancio

4 antwoorden op 3 minuten... prachtig!
Dat kan volgens mij het volgende betekenen:

- de vraag is heel eenvoudig te beantwoorden
- we zijn hier zo scherp als een mes.
- we vervelen ons te pletter !

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Perfect die snelle antwoorden MAAR

ik heb de lijn weggekregen maar nu drukt hij kleiner dan voorheen af
en als ik dan de lettergrote aanpas dan krijg ik niet alle drie de kolommen op een pagina afgedrukt

ik heb niks aan de exel veranderd en voorheen kon ik wel alle drie de kollommen afdrukken hoefde ik niks aan te passen

Perfect die snelle antwoorden MAAR

ik heb de lijn weggekregen maar nu drukt hij kleiner dan voorheen af
en als ik dan de lettergrote aanpas dan krijg ik niet alle drie de kolommen op een pagina afgedrukt
Dan moet je de marge aanpassen of een voorbeeld hier plaatsen.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Je bedoeld het exel bestand uploaden ??

zoja hoe ??
Excelbestanden plaatsen doe je door het excelbestand in een zip-bestand of gecomprimeerde map op te slaan. Eventueel via .rar. hoewel ik daar niet bepaald van gecharmeerd ben, maar dat is mijn persoonlijke mening.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Moet dit op 1 A4 tje of A3 ?

A4

zoals jij hem stuurde had ik het ook alleen printe hij toen klein

en nu ook weer als ik de lettertype vergroot krijg ik niet alles op een A4 en voorheen was dit wel

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan