• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

exel rapport verstuurd via outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

dvdl1

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2003
Ik heb in exel een rapport gemaakt dat ik via outlook naar diverse mensen verstuur.
Er hangt een active routing aan het document zodat de ontvanger na invullen van het rapport deze door op een button te klikken automatisch terug naar mij kan sturen.
Is het nu mogelijk om in dat rapport een veld te creeren waarin, nadat ik het rapport terug krijg (via outlook) automatisch de naam van de verzender en de verzenddatum komt te staan?

Krijgen de mensen naar wie je het toestuurd een excel bestand als bijlage of staat de tekst enz gewoon in een mail?
En wat krijg jij, een bestand of alleen een e-mail?

De groeten,
Mark

rapport

Ik verstuur een mail met een exel bijlage, als de desbetreffende personen het rapport ingevuld hebben kunnen ze dit automatisch terug sturen, ik krijg dan een mail terug met een ingevulde exel bijlage.

Ok ten eerste even verontschuldigen voor dit zeeeer late antwoord (las net ff alle berichten na in mijn profiel).

Hetgene wat jij wilt is misschien te doen met een macro. Ik weet niet of jij daar verstand van hebt??

Ik kijk in de loop van volgende week wel eens of ik dit zo 1 2 3 kan maken.

De groeten,
Mark

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan