Exelsheet in userform

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jelle2010

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2010
Berichten
43
Beste Experts,

Ik heb in Excel een userform gemaakt. In dat userform zou ik graag ook kunnen zien wat er in een bepaalde worksheet staat. Is het mogelijk om een worksheet zichtbaar te maken in een userform en zo ja, hoe?
Alvast vriendelijk bedankt!

Groeten,

Jelle2010
 
Jelle,

Ze zeggen wel eens "Domme vragen bestaan niet!"

Hoe wil jij meer dan 3 miljoen cellen zichtbaar maken in een Userform in Excel 2003.
En dit getal is voor Excel 2007 groter dan 16 miljard.

Oftewel geen Domme vragen stellen.
 
Beste Experts,

Ik heb in Excel een userform gemaakt. In dat userform zou ik graag ook kunnen zien wat er in een bepaalde worksheet staat. Is het mogelijk om een worksheet zichtbaar te maken in een userform en zo ja, hoe?
Alvast vriendelijk bedankt!

Groeten,

Jelle2010

Hallo Jelle2010,

Het toevoegen van een compleet Excel Worksheet object in een userform is niet mogelijk.
Kijk bij het maken van je userform in de Visual Basic editor in het menu Beeld > Werkset voor alle objecten die je wel kunt gebruiken in je userform.
 
Beste SuperZeeuw,

Domme vraag? Ik dacht dat het misschien mogelijk zou zijn om een werkblad vanuit een userform te kunnen bedienen. Dit blijkt dus niet mogelijk te zijn. i.i.g. bedankt voor je antwoord.

groeten,

jelle2010
 
Jelle,

Dat is een hele andere formulering.

Je kunt wel degelijk vanuit een Userform een Sheet sturen.
Als jij bijvoorbeeld cellen 1 t/m 10 in kolom A en D een kleur wilt geven kan dat met een userform.

zie voorbeeld.
 

Bijlagen

  • Userform1.xls
    30 KB · Weergaven: 186
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan