Beste Excel liefhebbers,
vraagje ivm exit sub waar ik niet uit raak.
Ik heb een vrij lange code staan in vba.
Ik probeer kort te schetsen wat het probleem is:
Er zijn verschillende handelingen die uitgevoerd worden wanneer op de commandbutton in een userform wordt geklikt =
zoeken naar range, dan actieve cel invullen, indien cel erboven "JA" staat dan exit sub (= cel niet invullen)
daarna zoekt hij nieuwe range en doet hij hetzelfde
= actieve cel invullen, indien cel erboven "JA" staat dan exit sub (= cel niet invullen)
enz... tem taak 10
Op zich loopt alles OK, echter had ik graag gehad indien vb taak 3 niet wordt uitgevoerd (doordat cel erboven dus "JA" staat doet hij exit sub)
dat hij ook taken 1 en 2 niet uitvoert, maar dat doet hij wel.
Is het mogelijk dit te omzeilen?
Indien er dus bij één van de 10 taken een exit sub wordt uitgevoerd mag hij geen enkele taak uitvoeren
(ik kan geen vb bestand meesturen daar dit taak is voor op mijn werk = kan/mag niet gedeeld worden)
Alvast hartelijk dank voor jullie hulp.
vraagje ivm exit sub waar ik niet uit raak.
Ik heb een vrij lange code staan in vba.
Ik probeer kort te schetsen wat het probleem is:
Er zijn verschillende handelingen die uitgevoerd worden wanneer op de commandbutton in een userform wordt geklikt =
zoeken naar range, dan actieve cel invullen, indien cel erboven "JA" staat dan exit sub (= cel niet invullen)
daarna zoekt hij nieuwe range en doet hij hetzelfde
= actieve cel invullen, indien cel erboven "JA" staat dan exit sub (= cel niet invullen)
enz... tem taak 10
Op zich loopt alles OK, echter had ik graag gehad indien vb taak 3 niet wordt uitgevoerd (doordat cel erboven dus "JA" staat doet hij exit sub)
dat hij ook taken 1 en 2 niet uitvoert, maar dat doet hij wel.
Is het mogelijk dit te omzeilen?
Indien er dus bij één van de 10 taken een exit sub wordt uitgevoerd mag hij geen enkele taak uitvoeren
(ik kan geen vb bestand meesturen daar dit taak is voor op mijn werk = kan/mag niet gedeeld worden)
Alvast hartelijk dank voor jullie hulp.