Experia Box + SpeedTouch 580

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aaxklonp

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2007
Berichten
97
Hey,

Ik heb me gek gezocht, maar ik kom er niet uit. Even het lijstje:
* Ik heb een ADSL aansluiting
* Besturingssysteem: n.v.t.
* Firewall: n.v.t.
* Router: KPN Experia Box Silver Edition
* Modem: SpeedTouch 580
* Netwerkkaart: n.v.t.

Wat ik graag wil doen, is mijn Experia Box en de ST580 aan elkaar koppelen zodat de ST580 als bridge werkt.
De ST580 heb ik ingesteld als bridge en DHCP staat uit. De gateway is 192.168.1.1. Ik heb WDS ingesteld naar de Experia Box.

Op de Experia Box heb ik de ST580 als repeater (WDS) ingesteld.

Al met al moet het signaal dus draadloos naar de ST en moet deze dus als acces point werken voor andere computers... Kan iemand mij hiermee helpen, zeggen wat ik fout doe of wat ik nog moet doen?

Heel erg bedankt alvast!!!:)
 
Ik denk niet dat deze twee onderling compatible zijn.Er zijn aparte repeaters die met de Siemens box goed werken.
 
Re:

Hmm... zou dat het zijn. Mijn opstelling is wel goed zo? Dan weet ik het alvast voor wanneer ik de nog aan te schaffen repeater ga instellen...
 
ik weet het niet zeker maar heb je geen crosscable nodig om een router aan een router te koppelen?
 
Dat wilde ik ook graag draadloos doen... als dat mogelijk is.
 
Dus ik kan wel draadloos m'n éne router aan m'n andere router (die als bridge, repeater of modem functioneert) koppelen? En dan dus het merk... dus ik zal gewoon een repeater moeten aanschaffen
 
Re:

Ik heb nu een Homeplug van Sitecom. Ik krijg hiermee maar 1/80 van de snelheid die ik eigenlijk zou krijgen...:confused: maar het werkt wel...:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan