experiabox (kpn)

Status
Niet open voor verdere reacties.

dvbarneveld

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2006
hey,

wij zitten met het probleem dat we een experia box van de kpn hebben staan met een standaart ontvanger van siemens, maar als ik de met een laptop waar een wifi systeem ingebouwd zit wil inloggen of zoeken naar de experia box, wil dit niet lukken.

door de ssid code in te voeren komen we ook niet verder!

als er iemand ervaring heeft met dit probleem laat dan alstjebliefd een berichtje achter.

gr dvbarneveld.

Wat voor merk draadloze netwerkkaart zit in je laptop ? Werk je met XP ? En eh heb je de analoge variant qua telefonie of isdn ? Op de site van KPN staat ook iets:

Quote:

Als de ingebouwde wireless adapter volgens de Wi-Fi of Atheros standaard werkt dan kan deze werken in combinatie met de KPN Experia Box. Voor het aanmelden van uw wireless verbinding dient u de gebruiksaanwijzing te raadplegen welke meegeleverd is bij uw laptop. Voor het aanmelden heeft u de SSID van de KPN Experia Box nodig, deze bevindt zich op de sticker op de onderzijde van de KPN Experia Box. Ook heeft u de WEP of WPA sleutel nodig, heeft u deze nooit gewijzigd dan wordt er een WPA sleutel gebruikt. Deze WPA sleutel is u per brief toegezonden. Eventueel kunt u deze sleutel via "Mijn KPN" op www.kpn.com wijzigen

Standaard staat de versleuteling aan op de EB.
Dit staat ook in de brief die je hebt gekregen.

Ik heb dit ook gehad.
Wat bleek:
ik had de SSID niet correct overgenomen.
Je moet deze code in HOOFDLETTERS typen.
Als je dat niet gedaan heb, doe dat dan alsnog.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan