Ik gebruik al jaren modem incl router van hetzelfde merk, die los staat van de provider. Hier kan ik fijn veel mee, qua instellingen aanpassen aan mijn voorkeuren (denk aan beveiliging, dingen enablen / disablen, enz).
Maar nu moet ik een nieuw internetabonnement nemen -kpn- en daar krijg je een modem bij, de experiabox.
Ik weet hier helemaal niets van, dus voor ik daadwerkelijk hiermee accoord ga, zou iemand mij kunnen zeggen:
- is hier ook veel naar eigen voorkeuren aan te passen, of is dat hier enigszins geblokkeerd?
- is de beveiliging wpa2 of alleen wpa?
- kan je evt toch je eigen modem gebruiken?
- als je de stekker er uit haalt, wordt de modem dan gereset of gaat hij gewoon weer verder waar hij was incl je aangepaste instellingen?
NB: het gaat om alleen internet, niet bellen of interactieve tv of zoiets.
Maar nu moet ik een nieuw internetabonnement nemen -kpn- en daar krijg je een modem bij, de experiabox.
Ik weet hier helemaal niets van, dus voor ik daadwerkelijk hiermee accoord ga, zou iemand mij kunnen zeggen:
- is hier ook veel naar eigen voorkeuren aan te passen, of is dat hier enigszins geblokkeerd?
- is de beveiliging wpa2 of alleen wpa?
- kan je evt toch je eigen modem gebruiken?
- als je de stekker er uit haalt, wordt de modem dan gereset of gaat hij gewoon weer verder waar hij was incl je aangepaste instellingen?
NB: het gaat om alleen internet, niet bellen of interactieve tv of zoiets.
Laatst bewerkt: