GewoonDieEene
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 2 sep 2006
Ok, ik heb dus geen idee wat ik moet doen, vandaar dat ik hier nu maar vraag . Ik heb ongeveer een uur hier rond zitten kijken maar ik heb niks specifieks kunnen vinden wat lijkt op het probleem dat ik heb . Ik heb norton op mijn computer staan maar aangezien die niet geupdate wordt omdat het abbonoment is afgelopen heb ik ook ZoneAlarm erop staan . Nou heb ik eergister ook NOD32 erop gekregen . Norton geeft me de volgende waarschuwing ;
Naam Object ; C:/Windows/TEMP/tmpBd0.tmp
Naam Virus ; Bloodhound.exploit.13
Ondernomen Actie ; het bestand is automatisch verwijderd.
En dan klik dus ik op ok, maar elke keer als ik klik komt er een nieuw scherm met de zelfde naam als bij het object maar met elke keer een andere letter of cijfer erachter .
NOD32 zegt dit ;
Bestand ; C:\Windows\TEMP\tmpea9.tmp
Bedreiging: Win32/exploit.ms04-028 trojan
Opmerking ; Gebeurtenis opgetreden op een bestand dat nieuw is aangemaakt door de applicatie C:\Program Files\Norton AntiVirus\navapsvc.exe. Het bestand is verplaatst naar quarantaine. U mag dit venster sluiten.
Ook als ik deze weg klik blijft hij terug komen .
Is er iemand die me kan helpen en me kan vertellen wat ik moet doen ?
Naam Object ; C:/Windows/TEMP/tmpBd0.tmp
Naam Virus ; Bloodhound.exploit.13
Ondernomen Actie ; het bestand is automatisch verwijderd.
En dan klik dus ik op ok, maar elke keer als ik klik komt er een nieuw scherm met de zelfde naam als bij het object maar met elke keer een andere letter of cijfer erachter .
NOD32 zegt dit ;
Bestand ; C:\Windows\TEMP\tmpea9.tmp
Bedreiging: Win32/exploit.ms04-028 trojan
Opmerking ; Gebeurtenis opgetreden op een bestand dat nieuw is aangemaakt door de applicatie C:\Program Files\Norton AntiVirus\navapsvc.exe. Het bestand is verplaatst naar quarantaine. U mag dit venster sluiten.
Ook als ik deze weg klik blijft hij terug komen .
Is er iemand die me kan helpen en me kan vertellen wat ik moet doen ?