explorer 11 werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

luffelen

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
206
is explorer 11 nu goed of niet verschillende sites openen niet of zeer langzaam
en dan komt ook nog heel vaak "explorer werkt niet meer" en sluit af
hoe zijn jullie ervaringen???
 
Werkt bij mij uitstekend, geen problemen.
Klik rechtsboven eens op het 'tandwieltje', ga dan naar 'internetopties' en kies daar het tabblad 'geavanceerd'. Vervolgens zie je een beetje rechtsonderin 2 opties :
'geavanceerde instellingen herstellen' en
'opnieuw instellen'.
Voer deze beide eens uit.
 
Ik had dit bij mijn vorige laptop!
Die was geupgrade,
Maar ze zeiden tegen mij dat hij moeilijk het programma kon trekken
 
explorer

aan gast0225

deze opties voer ik altijd als eerste uit,dan is het en paar dagen oke dan komt de melding weer internet explorer werkt niet meer
ik scan ook regematig met malwarebytes en ccleaner en hijack this geeft ook geen vershil met expl 9 log bewaart
 
Dat is een héél interessante constatering die je hier doet. Het betekent tevens dat het antwoord op je probleem opgesloten ligt in het internetbezoek van jou. Als het idd. zo is dat na de reset / herstelinstellingen, Explorer weer een dag of wat goed werkt, dan gebeurt er 'iets' tijdens jouw internetbezoek waardoor het misgaat. De vraag is nu alleen even wát.
Ga bij jezelf te rade welke sites je allemaal bezoekt die afwijken van het 'normale' (buienradar, teletekst, Helpmij etc. etc.) Dáár zit wellicht dan 't probleem en wie weet in een bepaalde invoegtoepassing die geïnstalleerd wordt? Geef je wel eens toestemming voor het uitvoeren van invoegtoepassingen? Bezoek je overigens veel 'vage' sites?
 
explorer 11 werkt niet meer

hallo gast0225

Ik weet wat je bedoelt met vage sites,maar dit is niet het geval.
Maar als ik op m,n pensioensite van pme inlog laadt deze niet zegt hij dat
de browser deze niet ondersteunt ad.nl laadt traag.
Download nogal veel van een payserver films serie sport ed.
Vlgs mij heeft het met scriptuitvoering te maken, ik ga hem toch maar ex11 verwijderen
dus terug naar explorer 9 werkt die goed laat ik deze toch maar even staan
en gooi ex 11 even op m,n andere comp
En ik heb gezien dat je ook al een hele tijd bij help mij zit net als ik
dus aan onze expertise kan het eigenlijk niet liggen
wij zijn nog uit het dos tijdperk (dat was heerlijk knutselen)windows op floppy
comp demonteren biosflashen ed.

groetjes en fijne feestdagen
 
Onder vage sites versta ik ook games / muziek / ebooks etc. etc. downloadsites, iig andere dan downloads die (bijv.) middels Spotnet worden verkregen.
 
explorer 11 werkt niet meer

Na alles nog eens grondig nagekeken te hebben draait alles beter slechts bij twee sites problemen.
Dan komt soms nog internet explorer werkt niet meer,maar start dan toch door of hij twee keer laadt
sites zijn youtube en ad.nl
Ik kan hier mee leven, dus vraag is niet opgelost.
 
Kijk eens of de aangedragen handelingen bijdragen aan een oplossing in dit artikel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan