Explorer 7.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

Johnvans

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2009
Berichten
16
Beste Dreamweavers,

Het menu op mijn site (demyse.nl) wordt in explorer 7.0 niet goed weergegeven. Nu heb ik begrepen dat je zo'n div een code kunt meegeven die dit probleem oplost. Als voorbeeld heb ik dit van iemand doorgekregen.

<!--[if IE 7]><style type="text/css" media="all">@import "styles/style-ie7.css";</style><![endif]-->

Kan ik deze 1 op 1 kopieren onder het kopje HEAD of moet ik nog iets wijzigen. Mijn tipgever is vergeten dat erbij te vermelden.

Groet
 
Ik zou zeggen: probeert u maar! ;)
[Als je eerst de speciale IE-styles hebt uitgevonden en hebt ondergebracht in een geupload bestandje style-ie7.css]
Zorg er alleen voor, dat deze speciale aanroep voor de IE-styles in de <head> na de <link ...> naar het algemene stylesheet komt. Anders krijgt IE eerst een portie eigen styles, die later overruled worden door de algemene styles - en dat moet omgekeerd!

Succes,
CSS-hunter

PS-1:
O, nu zie ik dat www.demyse.nl op het moment helemaal geen apart algemeen stylesheet heeft, maar alles als "embedded styles" (ingebouwd style-blok) in de <head> van elke pagina heeft staan. Dan kan het regeltje er in na de afsluitende </style> daarvan.

PS-2:
Wie de voordelen van een extern stylesheet niet kent, kan dit even lezen, en dit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan