explorer 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

jgpeters

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2002
Berichten
439
Ik heb een probleem. In explorer 7 ben ik de werkbalk kwijt. Kan deze nergens vinden. Heb geprobeerd alles te verwijderen, maar gaat niet. Ik heb alleen de balk om de url 's in te zetten. Wie kan mij zeggen wat ik moet doen om alles weer te krijgen, zoals favorieten e.d.

Groet Joop
 
Onder de adresbalk rechtermuisknop, dan krijg je een menu. Menu's weergeven ==> werkbalk.
 
Dat weet ik, maar dat heb ik allemaal niet meer. Er is iets beschadigd, maar hem opnieuw installeren gaat niet.
Joop
 
De vraag is, hoe kan ik explorer 7 weer herstellen. Hij mist de favorieten, menu werkt niet . Kan dus niet naar bestand e.d. Alleen kan ik url 's ingeven.

Weet hier raad op.

Groet Joop
 
Nog een vraag kan ik Windows XP gewoon overschrijven, of moet alles er eerst af worden gehaald.


groet Joop
 
Je kunt beter gewoon even internet explorer 7 opnieuw downloaden en installeren. Misschien lost dat de problemen op.
 
Cybermaxx heeft gelijk, maar haal wel eerst de ie7 versie die je al hebt staan weg ( configuratiescherm->software(eventueel->windows prgrammas), herstart je pc en tracht hem er dan opnieuw op te zetten. Kijk goed na of er nog ie6 restanten zijn.
 
De vraag is, hoe kan ik explorer 7 weer herstellen. Hij mist de favorieten, menu werkt niet .
Je weet toch dat in IE7 de Favorieten te voorschijn komen door te klikken op de ster, linksboven in beeld?
En dat het "klassieke" menu tevoorschijn moet komen als je op Alt drukt? (Dit laatste werkt ook zo in WMP11.)
 
Laatst bewerkt:
Explorer 7 laat zich niet verwijderen. En explorer is een update van explorer 6. Ik weet ook dat ik met de ster de favoriten kan ophalen. Maar die is er niet. Dat is allemaal verdwenen. Door het proberen met configuratie scherm ,software explorer 7 af te halen is hij beschadigd. Daardoor werkt explorer 7 niet goed meer. Om explorer 7 er weer op te zetten, gaat niet zegt windows. Is er al. Waar kan ik hem nu verwijderen, zodat ik met explorer 6 dan verder kan.
Vast bedankt voor alle hulp.

Groet Joop
 
ÏE7 staat bij mij gewoon in Software, Programma's wijzigen en verwijderen. Bij jou niet?
Download en installeer anders Windows Installer Cleanup Utility. Kijk of in het venster een regel staat met IE7 en "remove" die. Installeer dan alsnog IE7 opnieuw
 
Boeing 737, daar staat hij inderdaad, dat weet ik ook. Maar hij wilde zich niet laten verwijderen.
Als ik door zou gaan dan zou Windows beschadigen. Dat zei windows tot 3 x toe .Toch doorgegaan, En nu is hij eraf. Nu werkt het weer met explorer 6 . Gelukkig.
Bedankt voor je hulp.

Groet Joop
 
Boeing 737, daar staat hij inderdaad, dat weet ik ook. Maar hij wilde zich niet laten verwijderen.
Als ik door zou gaan dan zou Windows beschadigen. Dat zei windows tot 3 x toe .Toch doorgegaan, En nu is hij eraf. Nu werkt het weer met explorer 6 . Gelukkig.
Bedankt voor je hulp.

Groet Joop


Idem ditto bij mij.
Foutje in de software.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan