explorer 8 geeft telkens een melding over invoegtoepassingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

wilmpie

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2007
Berichten
82
Hallo,

Ik heb net Internet Explorer 8.0 gedowload en geinstalleerd. Als ik nu internet start krijgt ik telkens een informatiebalk met de tekst: "Internet Explorer wordt momenteel zonder invoegtoepassingen uitgevoerd. Klik hier om uw invoegtoepassingen te beheren, uit te schakelen of te verwijder." Ik heb alle invoegtoepassingen op ingeschakeld staan, maar de melding blijft verschijnen. Ik erger me er dood aan:evil:. Weet iemand hoe ik die balk weg kan krijgen??

Alvast bedankt:thumb:

groet
 
Verwijderen die handel !

Gewoon verwijderen die versie 8. Waarom mensen altijd perse naar 'n hogere versie willen (van welk stukje software dan ook), en het absoluut (liefst gisteren nog) geinstalleerd willen hebben - is mij 'n raadsel. Wel eens gehoord van 'pas op de plaats maken', EERST lezen 'wat zo'n program' nu werkelijk 'brengt' en of er dus werkelijk sprake is van een toegevoegde waarde.
Ik wacht altijd af en na verloop van tijd (als de bugs eruit zijn en de waarde zich 'wel of niet' heeft bewezen; dus ook in de relatie tot de gehele werkomgeving = workflow), bepaal ik of e.e.a. wordt geinstalleerd. Kortom, alles mag en niets moet. Met de explorer 7 is NIETS mis en ik kan (in relatie tot XP) alles doen wat ik wil en nodig heb.

Bovendien, verwijder ik eerst alle voorgaande herstelpunten, schoon de PC en maak weer 'n herstelpunt aan. Dan pas iets nieuws installeren ! Je weet maar nooit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan