Explorer blijft nog steeds afsluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henkie02

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2002
Berichten
26
Een paar dagen terug heb ik een item geplaatst over het feit dat explorer om de zoveel tijd afsluit en weer opstart. Ik heb toen een "Hijackthis" log gemaakt en de aangegeven fixes aangebracht. Het euvel doet zich echter nog steeds voor. Ik heb een logfile met drwtsn gemaakt; zie bijlage. Kan iemand hier iets aan zien?
 

Bijlagen

  • log.txt
    47,5 KB · Weergaven: 28
'dus als ik 't goed begrijp sluit internet explorer af, en die start ook weer opnieuw op?
 
Inderdaad. Er komt dan een foutmelding en explorer wordt vervolgens weer opnieuw opgestart.
 
Misschien toch weer spyware binnengeslopen... een nieuw logje plaatsen kan geen kwaad :)

Laat allereerst je PC op Malware, zoals Adware/Spyware en dergelijke troep, scannen met de volgende programmaatjes: Ad Aware en/of Spybot Search en Destroy. Als het probleem er dan nog steeds is, moet je een HijackThis Log plaatsen op het forum.

Hoe plaats ik een HijackThis Log op het forum?

Dat doe je door naar de volgende pagina te gaan: Helpmij tegen spywareoffensief deel 5

Op deze pagina moet je de eerste post goed doorlezen, als je de instructies uitgevoerd hebt die daar staan en je je log gereed hebt, moet je op ”Reageer op Bericht” drukken. Nu kun je je log plakken en er zal zo spoedig mogelijk naar gekeken woorden door de spyware-experts

Plaats je log dus in datzelfde onderwerp en open niet zelf weer een nieuwe!!!
 
Explorer sluit nog steeds af

Heb AdAware gedraaid en een Hijackthislog geplaatst. Ben benieuwd...
 
Ik zie het... je zal even op je beurt moeten wachten, er zijn namelijk aardig wat voor je :)

Zitten wel wat dingetjes in die weg mogen...

Ik weet niet of deze je probleem kan veroorzaken, ben benieuwd wat Pieter of Olav eruit filteren :thumb:
 
Explorer blijft nog steeds afsluiten.

Op het item over spyware gaf Pieter de volgende reactie n.a.v. de Hijackthis-log:

Hoi henkie02,

Aan spyware ligt het niet zo te zien.

Groetjes,

Pieter

Is mijn vraag nu dus: wat kan het dan wel zijn? Is er ook niets af te leiden uit de "drwtsn-log" die ik bij mijn eerdere bericht meestuurde?
 
Explorer sluit nog steeds af

Is er misschien iemand die nog een oplossing weet? Het euvel doet zich nog steeds voor.
 
Explorer sluit af

Bedankt voor je reactie!

Ik heb dit gedraaid; het lipe alleen steeds vast als ik de explorer opnieuw wilde installeren. Heb daarna de aanbevolen registeraanpassing gedaan, explorer geheel opnieuw geïinstalleerd en tot nu toe heb ik geen problemen mee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan