Explorer en wmp lopen vast bij knippen naar externe hd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vincent1993

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2006
Goedenmiddag,

Ik heb een nieuwe harde schijf gekocht van 1 tb, en als ik nu bijvoorbeeld een groot bestand (zeg 10 gb) er heen knip, dan lopen vaak de explorer vensters vd harde schijf vast en als ik muziek afspeel die op die harde schijf staat loopt windows media player ook vast.. ik had het probleem niet met mijn andere 500 gb externe hd. kan dit aan windows liggen of is de harde schijf misschien niet goed? aan mijn systeem kan het niet liggen, i7 processor en 4 gb geheugen.

alvast bedankt!
mvg Vincent

Eerst een paar vragen:
1. Gaat het om een externe USB harde schijf of eentje die je via het netwerk benaderd?
2. Vertel ons in ieder geval die externe harde schijf geformatteerd is. Indien FAT32, dan kunnen er geen bestanden op die groter zijn dan 4 GB / stuk.

Tijs.

bedankt voor de snelle reactie, het is een usb externe harde schijf, ntfs geformateerd al.

Ok, dan zou er (afgezien van een of ander hardwareprobleem in het apparaat) naar mijn idee geen reden mogen zijn voor de problemen die je beschrijft.

Test het nog even op een andere computer/laptop die eerder ook al succesvol een externe USB harde schijf eraan heeft gehad, en blijven dezelfde problemen, dan bellen met leverancier voor garantie-omruil.

Tijs.

ga ik doen, installeer ook windows ff opnieuw, kijken of t daar beter van word.

merci voor de hulp;)

ik laat weten of t probleem is opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan