explorer.exe fout bij openen map

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bokke
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Bokke

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2003
Hallo,

Ik was bezig met het downloaden via limewire toen deze plots afsloot. Dit vond ik al vreemd dus probeerde ik mijn map waar in downloads opsla te openen. Zodra ik deze map opende kreeg ik een foutmelding:

In Explorer.EXE is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.

Duidelijk dat ik dus iets heb binnengehaald wat de boel saboteerd. Ik heb dus al de Panda online active scan (o.i.d.) en ad aware gedraaid maar tot op heden zonder resultaat.
Ook als ik ms-dos prompt open en door de map heen blader met /p wordt ms-dos prompt afgesloten zodra hij bij de letter e aankomt.

Ik wil dit bestand verwijderen, maar hoe???

Je hoeft niet de hele map te verwijderen alleen het bestand dat de foutmelding veroorzaakt

probleem is hierbij dat ik de map niet geopend krijg.

Zodra ik de map selecteer gaat het nog wel, maar elke volgende handeling: openen, verkennen, knippen, kopieeren etc. zorgt ervoor dat ik een foutmelding krijg in explorer.exe waarna de betreffende map wordt afgesloten.

Hetzelfde gebeurd als ik via start--> zoeken werk of in msdos prompt :confused:

probeer het met een ftp programma zoals smartftp of flashfxp.

een probeerversie voldoet hiervoor.

een programma zoals winzip of winrar zou je ook kunnen gebruiken om de map te benaderen.

of het werkt ??

probeer het met een ftp programma zoals smartftp of flashfxp.

een probeerversie voldoet hiervoor.

een programma zoals winzip of winrar zou je ook kunnen gebruiken om de map te benaderen.

of het werkt ??

Het werkt helaas niet.

Ik vermoed echt dat het een bestand is wat ervoor zorgt dat ik die map niet kan openen, op geen enkele manier. Zoals ik al zei sloot limewire ook direct af.. ik heb het ook gepoogd daarmee te bereiken maar dat ging ook mis.

Elders hoorde ik iets over shell en ShellExView om de map te benaderen.. iemand enig idee hoe ik daarmee te werk kan gaan?

Je moet ook gene muziek downloaden dat moet je kopen :thumb:

Maar met Hijackthis moet het bestand te verwijderen zijn :)

Je moet ook gene muziek downloaden dat moet je kopen :thumb:

Maar met Hijackthis moet het bestand te verwijderen zijn :)

'k heb onder het laatste tabje gepoogd de betreffende file op te zoeken, maar zodra ik de map aanklikte sloot hijackthis meteen af!!

'k heb trouwens ook nog Norton gedraaid welke niks kon vinden. Vervolgens nog Avira Antivirus gedraaid welke goed scande, maar zodra de scan aankwam op de locatie waar het onbereikbare file staat, gaf deze aan dat de scan was voltooid en niets was gevonden. Echter, nog lang niet alles was gescand want de scan verliep op alfabetische volgorde, terwijl de scan bij E al stopte (en er nog 200 files na komen!!)

Kan dit (en de rest van dit topic) iets zijn met te lange namen voor bestanden (>255 tekens?)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan