explorer.exe fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

dingske

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2002
hoi, probleempje bij familielid;

bij het starten van een gebruiker kan ik via "start" of de taakbalk nergens naartoe (zandlopertje), CPU 100%, en explorer geeft een fout.

programma's kunnen enkel geopend worden via taakbeheer (ctrl+alt+delete).

internetconnectie gaat niet, ook al zijn de instellingen perfect.

gescand met ad-aware > 100 beestjes

systeemherstel levert niks op

iemand een idee hoe dit verder moet, deze pc heeft 6 maanden geen onderhoud gehad dus er kunnen wat ongewenste bestanden op zitten.

groeten, dingske ;)

Download op een andere pc van de Microsoft site de iesetup.exe van Internet Explorer 6 Service Pack 1 en installeer op de kapotte pc Internet Explorer daarmee opnieuw.

Mocht dat niet helpen, dan ben ik bang dat een herinstallatie van Windows de enige oplossing is.

het gaat niet om internet explorer maar explorer van windows,:(

ok, thanx, ik ga eerst ff deze pc scannen op virussen, hijackthis ken ik ook, "repair" heb ik nog nooit gedaan en dat ga ik zeker niet op een ander zijn pc doen, dan moeten ze er maar een pro bij halen :D
eigen schuld, dikke bult, 't is toch waar, dialers, bonzybuddy, ezula ... komen er bij mij niet op :(

oef, een paar uurtjes later,

ik heb het opgelost door WinXP Home nog eens met de cdrom te installeren, zonder te updaten naar SP1 omdat ik al ondervonden heb dat je cd dan waardeloos wordt.
nog ff gecleand met spybot want er zaten nog heel wat ongewenste bestanden op, allen bedankt, ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan