Explorer.exe Process

Status
Niet open voor verdere reacties.

darkie!

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2006
Berichten
78
Hoii.

Ik heb een vraagje, Als ik inlog, dan start de computer gewoon op, laad alles, en dan na 20 seconde gooit die explorer.exe vanzelf eruit bij processen. Zoals jullie weten heb je die nodig, want explorer zorgt ervoor dat je taakbalk, en alle andere werkbalken er staan op je bureaublad. Nadat die hem eruit heb gegooid, start die explorer meteen weer opnieuw op, dus met taakbalk en alles aan zijkant en bovenkant gaat hele tijd weg, en komt dan opeens weer terug, gaat weg, komt weer terug, en alle services laad die ook allemaal weer opnieuw :S...

Nou komt de vraag.. Hoe komt dit, en Hoe kan ik het weg halen?

Graag zo spoedig mogelijk reageren, want dit is eeeecht irritant :confused:

Alvast bedankt,

Robin.
 
Sorry voor dubbel post, maar nu laat die dus helemaal niks meer zien, al mijn pictogrammen zijn van mn bureaublad, mn taakbalk en mn werkbalken zijn weg, oftewel ik zie alleen mn achtergrond, en als k op Alt+tab druk deze site (gelukkig nog niet weggeklikt,,) Windowsvlag+R doet het ook niet, als ik dat doet hoor je alleen een "weiger-geluidje"...)

How come? :confused:
 
Laatst bewerkt:
druk eens tijdens opstarten op f8,je komt dan in veilige modes en scan daar eens op virus en spyware om iig uit te sluiten dat het niet daardoor komt.
 
Is goed, ik zal t zo proberen.. ben net uitgelogd via Ctrl+alt+del, dan Nieuwe Taak, dan CMD en dan logoff.. Anders kon k nie eens uitloggen! Maargoed, ik zit nu op Administrator account, en hier tzelfde probleem, dus miss virus? :S
 
Dat vermoedde maikel9 al, dus scannen is idd het toverwoord. Je kunt het ook via onlinescans doen.
 
Nu zit ik in veilige modus, en zelfs nu is mijn taakbalk weg...

Formatteren enige optie? :( Ik hoop het niet want er staat super veel schoolwerk op, als dat verloren gaat zit ik 10 weken lang 24/7 opnieuw alles te maken..:confused:
 
Als je met F8 opstart kun je ook kiezen voor de ‘laatst werkende configuratie’ of iets van die aard, probeer dat eens.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan