explorer.exe.toepassingsfout

Status
Niet open voor verdere reacties.

amateurtje

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2001
Berichten
98
Heb verbinding met internet.
Wil ik er na een poosje op, krijg ik het volgende:
explorer.exe.toepassingfout
instructie op 0x023568b3 verwijst naar geheugen op 0x023568b3. lees of schrijfbewerking(read) op het geheugen . Klik op annuleren om fouten op te sporen.
Dat doe ik, dan verdwijnen alle icoontjes, taakbalk etc. voor een paar seconden, alles komt terug en dan kan ik het net op. Maar ik moet dan wel op het net blijven en niet helemaal uit gaan. Ga ik er helemaal uit,(de verbinding(adsl) blijft gewoon open en ga ik na 4 uur weer surfen, dan krijg ik boven staande fout weer.

Hoe kan ik dit verhelpen.
windows-xp home
adsl verbinding Planet
 
Er is een toewijzingsfout om de een af andere reden ontstaan in je computer.
Doe je XPcd erin en kies voor de optie herstellen.
 
Ik heb nog steeds dit probleem.

met het herstellen m.b.v. de xp-cd veranderd er niets.
er is geen virus e.d.

heb op verschillende forums gekeken en ook via google of er iets te vinden was, maar helaas.

Heeft iemand een suggestie, het is van harte welkom.
 
Zou toch spyware kunnen zijn. Lees het begin van dit topic eens door en voer het uit: -->Helpmij tegen spyware offensief<-- Mocht na gebruik van AdAware en/of Spybot het probleem blijven plaats dan ALDAAR ook een Hijack This Log, staat allemaal beschreven hoe je een en ander moet gebruiken, experts helpen je vervolgens verder.
Je kan eventueel eerst een online-scan doen qua virussen:
http://www.pandasoftware.com/activescan/com/activescan_principal.htm Ook je eigen AV laat wel eens een steekje vallen.

En nou zie ik net dat je vraag hier http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=154092 ook al staat, 1x de vraag stellen is voldoende.
 
Laatst bewerkt:
Ik begrijp dat het lastig is om zulke fouten te krijgen, maar toch is 1 keer je vraag stellen genoeg. Er is, zoals Gezina zegt zelfs een speciaal topic voor spyware problemen dus wellicht kun je het daar eerst proberen.

Succes!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan