Explorer.exe verwijdert....

Status
Niet open voor verdere reacties.

maki120

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2007
ik had een virus en die had ik bijna verwijdert en nod32 die kwam met een melding dat explorer.exe geinfecteerd is en toen drukte ik op dat ik wil verwijderen daarna had ik het virus een beetje gewist en daarna ging ik opnieuw opstarten en daarna zag ik alleen het scherm met mijn screensaver en wanneer ik iets wil uitvoeren doet hij niks...
ik had de cd speler stuk of hij werd gewoon niet herkent door windows en dat nou al 1 maand lang...
dus enigste is wat ik kan proberen is met een diskette iets met bootable te maken en ik dacht dat jullie een idee hadden wat het kon zijn zodat ik het makkelijk kan oplossen

kun je op het toetsenbord dat windowsvlaggetje eens indrukken?
dan kies je de eerste letter bijv. a voor alle programma en b voor buroasso..

en navigeer je naar systeemwerkset en probeer systeemherstel.
Of het lukt weet ik niet!

Opstartdiskette van win 98 en evt. een usb stick waar je hele installatieschijf van xp op past. Werkt alleen als je moederbord ook usb stick accepteerd.

Ik weet niet of je het probleem al hebt opgelost , maar je zou het volgende even kunnen uitproberen:

Wanneer jouw computer opstart.. Doe je ctrl alt del.. waarschijnlijk krijg je dan de taakbalk alleen voor je .
Probeer jezelf via daar af te melden en opnieuw aan te melden ..

Indien dat niet lukt, kijk je even bij processen of je EXPLORER kan vinden, zo niet , ga je naar toepassingen en klik je op NIEUWE taak.. tik daar in : explorer (enter)

Hij zou het nu moeten doen

eh niks doet het bij mij (reageert niet) enigst slaapstand op mijn toetsenbord maar daar heb ik niks aan... misschien komt het door de virus misschien dat het op een diskette past zoon virusscaner en dan uitvoeren in dos...:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan