radicalgamer
Gebruiker
- Lid geworden
- 27 feb 2010
Hoi,
Sinds enkele dagen doet mijn pctje raar,
deze is ontworpen voor Vista, maar kan 7 prima aan en heeft dus ook 2 jaar probleemloos gewerkt (Qaud-core,8GB,XTX 6870)
Als ik via het menu Start op Computer klik gebeurt er eerst niks, ook bij de knoppen Documenten, Afbeeldingen etc.
Na een minuut of 2 komt dan de melding van Explorer.exe 'Uitvoeren vanaf de server is mislukt.'
Ook via Win+R en dan bijv. 'C:' opgeven doet hij hetzelfde,
Snelkoppelingen naar mappen etc. doen exact hetzelfde.
Ik heb dit wel eens met Windows Mediaplayer gehad, maar nog nooit met alle mappen, en met mediaplayer gebeurde het 1/100 keer, nu gebeurt het 100/100 keer, elke keer weer.
Opnieuw opstarten van Explorer.exe of mijn pc helpt niks, ik heb nu een andere explorer, Xplorer2, die werkt wel, maar ik wil gewoon mijn oude vertrouwde Explorer terug.
Weet iemand hoe ik dit repareer en waardoor het kan komen?
PS: AntiVirus is up to date en vind niks bij meerdere volledige scans.
Met vriendelijke groet,
RadicalGamer
Sinds enkele dagen doet mijn pctje raar,
deze is ontworpen voor Vista, maar kan 7 prima aan en heeft dus ook 2 jaar probleemloos gewerkt (Qaud-core,8GB,XTX 6870)
Als ik via het menu Start op Computer klik gebeurt er eerst niks, ook bij de knoppen Documenten, Afbeeldingen etc.
Na een minuut of 2 komt dan de melding van Explorer.exe 'Uitvoeren vanaf de server is mislukt.'
Ook via Win+R en dan bijv. 'C:' opgeven doet hij hetzelfde,
Snelkoppelingen naar mappen etc. doen exact hetzelfde.
Ik heb dit wel eens met Windows Mediaplayer gehad, maar nog nooit met alle mappen, en met mediaplayer gebeurde het 1/100 keer, nu gebeurt het 100/100 keer, elke keer weer.
Opnieuw opstarten van Explorer.exe of mijn pc helpt niks, ik heb nu een andere explorer, Xplorer2, die werkt wel, maar ik wil gewoon mijn oude vertrouwde Explorer terug.
Weet iemand hoe ik dit repareer en waardoor het kan komen?
PS: AntiVirus is up to date en vind niks bij meerdere volledige scans.
Met vriendelijke groet,
RadicalGamer