Explorer.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou, voor mij hoef je niet te doen, hoor, het is jouw probleem, maar als je het liever moeilijk doet, dan makkelijk, het is jouw feestje.

Probeer het met je illegale cd en je nummer van je legale, indien beide home ( zal wel niet ), nee heb je.

Zie ook dat je elke oplossing die aangedragen wordt niet gebruikt, denk dan ook niet dat er mensen nog op gaan reageren, het zijn goedbedoelde oplossingen die je gewoon naast je neer legt, prima, maar stel dan geen vragen, als je niets met de antwoorden doet, vraag me alleen af hoe je het dan wilt oplossen, maare, sterkte ermee.:(

Houd uw computer up-to-date
Controleer of u updates nodig hebt voor Windows, programma's, hardware of apparaten.

Snel Essentiële updates uitvoeren (aanbevolen)

Aangepast Optionele en essentiële updates voor Windows en andere programma's selecteren

Maakt u zich zorgen over uw privacy? Wanneer u controleert op updates, worden basisgegevens over uw computer, niet over uzelf, gebruikt om te bepalen welke updates uw programma's nodig hebben. Lees onze privacyverklaring voor meer informatie.

Bezig met zoeken naar de nieuwste updates voor uw computer...

Beveilig uw computer beter

Windows kan met Automatische updates automatisch zoeken naar nieuwe beveiligingspatches voor de computer en ze voor u installeren.

Automatische updates inschakelen

Automatische updates:
INGESCHAKELD.

U ontvangt een melding op de computer wanneer er nieuwe updates zijn.

Kies het tijdstip waarop u de updates wilt installeren.

Automatische updates:
INGESCHAKELD.

Automatische updates:
INGESCHAKELD.

U ontvangt automatisch beveiligingspatches en essentiële updates op de computer.

Houd uw computer up-to-date
Controleer of u updates nodig hebt voor Windows, programma's, hardware of apparaten.

Snel Essentiële updates uitvoeren (aanbevolen)

Aangepast Optionele en essentiële updates voor Windows en andere programma's selecteren

Maakt u zich zorgen over uw privacy? Wanneer u controleert op updates, worden basisgegevens over uw computer, niet over uzelf, gebruikt om te bepalen welke updates uw programma's nodig hebben. Lees onze privacyverklaring voor meer informatie.

Bezig met zoeken naar de nieuwste updates voor uw computer...

Beveilig uw computer beter

Windows kan met Automatische updates automatisch zoeken naar nieuwe beveiligingspatches voor de computer en ze voor u installeren.

Automatische updates inschakelen

Automatische updates:
INGESCHAKELD.

Automatische updates:
INGESCHAKELD.

Automatische updates:
INGESCHAKELD.

U ontvangt automatisch beveiligingspatches en essentiële updates op de computer.

De zgn.illegale is legaal KOPIE van origineel XP HOME met werkende serial,MAAR het kan tegenwoordig niet meer dat je kunt updaten zegt men!!!!...Ik heb er GEEN problemen MEE
Men praat & me PC vraagt iedere X naar 1 CD XPHOME MET SP2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb ENKEL 2 RECOVERY CD'S ENKEL ORIGINEEL HEB IK DUS 2 RECOVERY CD'S DIE ANDERE CD GEBRUIK IK NOOIT HEB IK GEWOON
Ik ga een originele met een kopie cq.illegale niet door elkaar halen zie je KIJK ik heb misschien een simpele voor de hand liggende probleem en kijk wat een STRESS waar praten we over...

ik heb gedaan sfc/scannow met beide recovery cd's in me pc WERKT NIET uitvoeren doet niets kreeg direct melding
fixtool gedownload staat nog steeds op me PC voer ik elke X uit als me pc opgestart is heeft ook geen bijdrage gegeven aan mijn probleem.want probleem bestaat nog steeds

IK BEGON HIERBOVEN MET DAT MIJN XP OP AUT.UPDATEN STAAT ik hoef de website niet de bezoeken las ik net omdat aut.update AAN staat
daarnaast heb ik SP2 WERKEND waarom moet ik sp2 slipstreamen waarom???
waarom zou ik sp2 via bottorent opnieuw moeten downloaden waarom????
als alles werkt en ik geen problemen heb met SP2 of aut.updates AAN gaan ik niet slipstreamen overtuig mij een waarom slipstreamen een bijdrgae levert kan leveren aan mijn probleem?????

Er word nogal wat vereist om en voordat je gaat slipstreamen hier begin ik niet AAN zei ik sorry....

1 cd xphome met sp2 in me dvdrom gedaan
IEFIX v1.6[harry snor} vroeg hierom
zocht map i386 vond deze gaf aan dat BRON nieuwer was dan doel
toch OK gedaan daarn liept het vast
zocht iedw kon deze niet vinden de 1 cd xphome met sp2 eruit
de 2 cd's met recovery xp home met sp1 in me dvdrom's gedaan vond de map
daarna liep het weer vast zocht map met mswrd632
daarna nog enkele zoals iefiles5.inf gezocht op c:/windows tevergeefs ook niet op de cd roms kunnen vinden zoveel mappen zijn er waar het staat wat de pc zoekt moet het toch zelf van de cd rom olukken lijkt me geb alles geannuleerd daarna waren er toch wijzigen van kaspersky kwam met vraag ik het alles allow allow gedaan er zijn wijzigen gebracht ff kijken of het heeft geholpen

:( :( :(

Graag of niet hoor...
Als je je threads door had gelezen had je mijn hele post gesnapt en niet zo schreeuwerig geantwoord.

en als je geen moeite wil doen:
Blijf je toch met het probleem zitten.

Hierbij mijn laatste optie...
http://www.schoonepc.nl/instal.html
Denk dat met die 3 cd's best moet lukken

Tja, ik weet niet of het zin heeft te reageren, maar:

Door IEFix wordt er in wezen een nieuwe IE - installatie uitgevoerd, en daar vroeg je om !

Ik heb het progje tientallen malen (!) gebruikt zonder problemen.
Nodig is slechts de originele WinXP-SP2 CD.

Dat je slechts over recover-CD's van een OEM-PC beschikt: Daarmee gaat het niet werken !

Ook met een XP-SP1 CD niet, want de versie op de PC is dan nieuwer dan die op de CD !!

Daarom het advies van Lange Pier om je XP-CD naar SP2 te slipstreamen, dan ben je snel van deze en andere ellende verlost.

In meer gevallen wordt er door Windows om een XP- SP2 CD gevraagd, bijv. bij een herstel-installatie.

Voor sfc /scannow geldt ook : Dit werkt niet met recover-CD's !!!

Dus je kunt je wel opwinden, maar ik zou m'n zaakjes eerst maar op orde brengen en zorgen voor een goede, liefst legale, WinXP-SP2 CD.

Het alternatief is alleen de recover-CD's gebruiken, maar dan mis je een hoop mogelijkheden !

Sterkte !

Harry.

SORRY D8 DAT HET WEG WAS,:confused:
WAT IK GA DOEN IS SLIPSTREAMEN SP2 DAN LAAT IK HET WETEN:confused:
INDIEN SLIPSTREAMEN MIJ NIET LUKT FORMAT C: OPNIEUW INSTALLEREN XP
IK BEN ER ZO LANGZAMERHAND KLAAR MEE NU AL 1 MAAND
!.:confused:

:confused:

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug