Explorer foutmelding W2K

Status
Niet open voor verdere reacties.

psnyders

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2001
Berichten
167
Tijdens het surfen krijg ik nogal eens de melding dat explorer een fout gegenereerd heeft en dat ie deze opnieuw op wil starten.
Je kan dan aanvinken dat je Explorer opnieuw wil opstarten en aangeven of je een fouten rapport wilt verzenden.
Dit begint aardig vervelend te worden.
Wel kan je dan weer opnieuw gaan internetten maar na een korte tijd komt de melding weer.

Wie weet de oplossing voor dit probleem?



:thumb:
 
Fouten rapport

Als ik een fouten rapport verstuur komt hij meestal met een reactie wat de fout zou kunnen zijn, doet hij dat bij jou niet ?

Eric.
 
Komt wel met een antwoord maar zegt dat men geen oplossing heeft voor dit probleem.
En ik weet het ook niet.

:thumb:
 
Als ik zit te internetten geeft internet explorer een fout aan en start opnieuw op en wil dan een fouten rapport verzenden.
Meer weet ik ook niet.



:thumb:
 
Ik had dat probleem ook plus wat ander gehaper van explorer zoals het niet accepteren van mijn postbank.nl. Heb zelf Explorer in een ver hoekje gestopt onder mijn programmatoets en gebruik nu "Opera" als browser die identificeert als IE6 (gratis). Geeft geen enkel probleem en houdt bovendien spyware, cookies, pop ups en andere soortgelijke rommel tegen wat ik persoonlijk ook een ergerlijk nadeel vindt van Explorer. Opera geeft alleen de pagina die je opvraagt.

Gewoon gestopt met het explorer probleem uitzoeken en een goed alternatief gevonden.

Succes:thumb:
 
Nou ik heb nu Mozilla en inderdaad het werkt als een speer.
Wel merk ik dat de snelheid iets moet inboeten maar dat is peanuts.
Ik denk dat ik gewoon dit maar eens probeer.

Maarja het probleem van de fout in IE is daarmee niet opgelost en eigenlijk zou ik dat toch wel willen weten.
Elke keer maar weer opnieuw installeren lijkt me ook geen oplossing.

Wel heb ik nog de vraag of ik nu IE gewoon kan deinstalleren want 2 browsers naast elkaar lijkt me ook niet verstandig

:thumb:
 
Nee,

Je moet explorer absoluut laten staan want het is een onderdeel van Windows. Alleen Mozilla als standaard browser instellen. Voor het geval je eens iets niet met mozilla kan bekijken, wat soms gebeurt, heb je dan explorer altijd achter de hand. Ik gebruik hem ook alleen in noodgevallen.

Niet wegdoen. Het staat gewoon op je schijf en eet geen brood.
 
Ok,

Maar draait explorer niet mee op de een of andere manier zodat je snelheid verliest?

:thumb:
 
Nee hoor,

Explorer is gewoon een applicatie net als alle andere en doet niets zolang je het niet opstart. Alleen houd Windows zelf in de gaten wanneer een browser moet worden opgestart en zolang Mozilla de standaard browser is gebeurt er niets met explorer.

Explorerer wordt niet resident geladen zoals Virusprogramma's en dergelijke

Kreeg net een enquete binnen van cliniclowns en die werkte niet correct onder Opera en in dit geval had ik wel even explorer nodig. Daarna afgesloten en explorer ligt weer in zijn eigen mapje. Is ook te zien bij Taakoverzicht

Bob
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan