explorer geeft websites niet goed weer

Status
Niet open voor verdere reacties.

dougie

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2000
Berichten
383
IE explorer geeft websites niet goed weer, krijg platte tekst , de vormgeving klopt niet.Heb al via internetopties geavanceerd de boel hersteld maar helpt niet. Pc was gecrashed en heb via laatst bekende configuratie weer opgestart en nu heb ik dit.

Ik heb bijlages bijgevoegd hoe de websites eruit zien, het is niet alleen met websites maar ook met programma's, zie bijlage venster mcafee en bijv het venster software van windows zelf. Alles wordt verkeerd weergegeven
 

Bijlagen

  • google.jpg
    google.jpg
    69,5 KB · Weergaven: 93
  • mcafee.jpg
    mcafee.jpg
    37,7 KB · Weergaven: 72
  • microsoft.jpg
    microsoft.jpg
    58,1 KB · Weergaven: 82
  • software.jpg
    software.jpg
    15,5 KB · Weergaven: 72
Laatst bewerkt:
Ik denk dat de snelste oplossing hiervoor is om windows opnieuw te installeren, dit kan veel problemen verhelpen.
Als je de cd's en bootdisks allemaal niet meer hebt kun je ook eens met de beeldscherminstellingen expirementeren.
En heb je toevallig pas geleden een nieuwe videokaart geinstalleerd, dit kan ook voor problemen zorgen als je verkeerde of te oude drivers gebruikt.

P.S. Om wat voor PC gaat het? Als ik de specificaties heb kan ik je misschien beter helpen.
 
Laatst bewerkt:
pentium 4 win 2000 servicepack 4 80GB & 750mb geheugen
Nvidia geforce 2 MX
Creative SB live geluidskaart doet het ook niet icoontje is weg terwijl die wel is aangevinkt.
 
ik zou eerst even internet explorer opnieuw instaleren en doe dan gelijk ie 8
is ie weer mooi uptodate !
 
Helaas kan je in windows 2000 maar tot en met explorer 6. nieuwere versies draaien alleen op xp en vista. Heb explorer 6 al opnieuw geinstalleerd maar hielp niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan