explorer is weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

frensie

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2003
hallo
een kennis van mij is internet explorer kwijt(hoe dit komt is voor ons een raadsel) maar ze woont nogal uit de buurt en wil ik haar helpen op afstand .
waar zal ik het weer kunnen vinden??en hoe maak ik dit weer voorelkaar??
alvast bedankt

Zonder Explorer dus ook geen internet. Kan ze misschien via systeemherstel de zaak herstellen anders denk ik dat ze IE opnieuw van een CD zal moeten installeren.
succes

ze kon me wel op msn van windows bereiken, ze zei ook nog dat die computtertjes on.derin de balk een rood kruis doorheen stond maar ze had wel verbinding

Is ze dan alleen het icoontje in de taakbalk soms kwijt??
Want zonder explorer(of een andere browser) heb je echt geen verbinding met internet.

ja ik weet ook niet precies hoe het zit maar ze heeft wel verbinding maar geen internet explorer en ze kan geen post inzienvan hotmaildus ra ra ik weet het niet.

Helaas weet ik het nu ook niet meer maar misschien is er een ander die je kan helpen.
Of toch proberen via systeemherstel terug naar datum waarop het allemaal nog goed was.

Laatst bewerkt:
Mischien is alleen de snelkoppeling op het bureaublad weg. die kun je gewoon weer terug krijgen, en kun je IE ook niet opstarten via program files/internet explorer ?

Het probleem is me niet helemaal duidelijk, wat is nu weg, de snelkoppeling of heb je geen verbinding met Internet Explorer, in het laatste geval ff winsockfix draaien.
WINSOCKFIX

Ook even online scannen kan ook geen kwaad.
ONLINESCAN

Of heb je misschien spyware ?

Hulp bij het verwijderen van spyware.

Laatst bewerkt:
ze kon explorer niet openen.
ze heeft het proggie gedaan en klaar is het weer.
nogmaals bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan