Explorer laadt de pagina's niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stanley19

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 jan 2002
Berichten
2.258
hi,

Allereerst ik heb geen spyware, heb geen foutjes in mn hijackthislog, niets mis met mijn verbinding maar toch dit.

Telkens als ik een pagina wil laden in explorer dan krijg ik telkens een foutmelding dat pagina niet is gevonden. Als ik dan op refresh druk blijft de foutmelding, als ik op F5 blijf drukken laadt de pagina wel.

Verbinding blijft gewoon telkens constant.

Waar kan dit aan liggen?
Ik denk aan instellingen...
 
ik heb geen firewall,

E-mail werkt ook niet perfekt althans niet bij mijn vader's pc bij mijn pc wel.

Verder heeft mijn vader dezelfde problemen. Hij kan sommige pagina;s niet geopend krijgen, zoals google.com, yahoo.com, housecall.nl, postbank.nl.


Waar kan dit aan liggen,

ik heb ook spywarecontrole bij hem gedaan en ook viruscontrol, problemen blijven.

Verder ook nog de router reset en de kabels verwisseld (andere poort) Geen suc6:(
 
Ik mis nog één antwoord en ik heb een paar vragen. Heb je een scan gedaan met HitmanPro? Als dat zo is kan surfright problemen geven. Surfright kan je in het hoofdscherm van Hitman uitschakelen. Rechtsonderin (oranje vlak) staat surfright.
Heb je misschien iets aan de instellingen van IE veranderd?
Is het probleem er al lang?
Welke windowsversie heb je?
Is er pas geleden nieuwe software geïnstalleerd waardoor het probleem kan izjn ontstaan?
 
het kan aan wanadoo gelegen hebben, heb namelijk casema vandaag gebeld en er waren werkzaamheden in breda tot 17:00

Nu gebeurde dit spontaan gisterenavond en nu ist het 18:00 en kan ik nog steedsniet constant mn e-mail binnenhalen en verzenden. Het surfen gaat nu wel gewoon goed. Ookal krijg ik bij sommige sites de melding dat een bepaalde frame niet te laden is. Erg irritant.

Verder maak ik gebruik van Win XP pro sp2
Heb geen hitmanpro geinstalleerd, en niet onlangs ook nieuwe progjes geinstalleerd althans niet gisterenavond.

Dus of het ligt aan wanadoo, of het ligt aan iexplorer instellingen die ik al op standaardinstellingen heb gezet. Maar kan niet herinneren dat ik deze ooit veranderd heb.
 
Wij hebben ook wanadoo en als er werkzaamheden zijn krijgen we netjes een week van te voren een mailtje met een datum en tijd. Je weet nu wel de oorzaal. Houd de mail nog wel even in de gaten. Als dat niet goed blijft werken weer even contact opnemen. Het wil ook nog wel eens gebeuren dat je na werkzaamheden de modem opnieuw moet starten. Dat kan je nog even proberen.
 
Dat zal aan je internetinstellingen liggen of aan je beveiliging. Ik zou alleen niet weten welke:confused:.

Je kan ook nog even in je hosts-bestand kijken. (C:\windows\system32\drivers\etc. Dan het hosts-bestand openen met kladblok. Even kijken wat daarin staat. Staat daar toevallig een lijst in van met meerdere site's. Normaal staat daar alleen local host en site's die je er zelf hebt neergezet (dat neerzetten kan ook zijn gebeurt door een beveiligingsprogramma). Als de lijst niet te lang is kan je hem even in een bericht kopieren.
 
blokkeert hij nu al die sites? die daar instaan?

ik wil eigenlijk niet dat hij dat doet:S
 
Al die site's worden geblokkeerd en ik denk dat dat komt omdat je er een programma overheen hebt gegooid. Ik zag ook altnet staan en dat is spyware. Het zijn dus allemaal site's met ''rotzooi''. Lekker laten staan. Telfort wordt trouwens niet geblokkeerd. Dat doorsturen zal dus of aan de internetinstellingen liggen of aan de beveiliging.

Kijk bij internetopties even onder het tabblad Privacy. Daar staat een ''schuifbalk'' waarmee je, je privacy kan regelen. Hoe staat die ingesteld?
 
die heb ik op alle cookies accepteren staan, omdat ik dacht dat sommige sites werden geblokt.

:confused:
 
En bij beveiliging, hoe staat de schuifregelaar daar bij internet en lokaal?
Kijk ook even of er bij website's met beperkte toegang toevallig site's staan.
 
Hai,

Ik heb de beveiliging veranderd naar zeer laag naar normaal.

Nu krijg ik wel die link te zien en laadt de pagina gewoon.

Mijn vraag is natuurlijk nog steeds:

Waarom zag ik die link van netstat als ik alle cookies accepteer?

Erg bedankt verder hoor voor je hulp!:thumb:
 
Graag gedaan.

Netstat is een login-formulier. Het wordt op sommige stie's gebruikt. Ik snap alleen niet waarom je die te zien kreeg.

Om de instellingen weer iets ''strenger'' te maken kan je even ''spelen'' met de schuifregelaars. Kijk wanneer alles het doet en wanneer niet.
 
Nu krijg ik hjetzelfde te zien bij tpgpost.nl

Heb alles (beveiliginginstellingen) op normaal staan :mad:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan