Explorer loopt de hele tijd vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

Heyse

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 nov 2006
Ik heb nu al een tijdje problemen met Windows Explorer, bijna iedere keer bij het opstarten loopt Explorer vast. Ik kan eerst niks doen op het bureaublad, geen icoontjes aanklikken, niets in de taakbalk, er komt de hele tijd een zandlopertje in. Dan open ik taakbeheer en beëindig ik Explorer, dan herstart ik weer Explorer en soms heb ik weer hetzelfde probleem of niet, als het weer zo is sluit en herstart ik Explorer de hele tijd tot het goed werkt.
Heeft iemand al hetzelfde probleem gehad of kunnen jullie mij helpen? Dank u.

nee ik denk het niet, alhoewel er soms eens van avg guard een pop up komt met een soort trojan denk ik maar ik verwijder het altijd direct

Heyze,

Muurhond heeft volgens me een groot gelijk !!. Het kan al eens gebeuren dat jouw Internet Explorer browser vreemde kuren vertoont na bezoek gekregen te hebben van spyware of virussen. De mogelijkheid bestaat uit om met volgend commando de nodige programmaonderdelen en bijhorende bestanden opnieuw te installeren. Het volgende proberen:

1 ) Scan ten eerste de pc met CCleaner, Ad-Aware, Spybot en met Panda Online voor virussen. ( zoek dat via google )

2 ) Daarna Start >> Uitvoeren >> Type volgende regel in het vak: sfc /scannow + Enter ( er is een spatie na sfc....!!)
( houd de Windows XP CD bij jou )

3 ) Ten einde Start >> Uitvoeren: . Type volgende regel in het vak: Rundll32.exe setupapi,InstallHinfSectionDefaultInstall 132 %windir%\Inf\ie.inf [Er zijn wel spaties voor setupapi en voor en achter 132 ] Hier zal ook de CD Setup wel gebruiken

4. Klik op OK en de pc herstarten

Laatst bewerkt:
het is niet internet explorer die vast loopt maar explorer.exe en ik vrees ervoor dat ik die cd niet meer heb, krijg je die altijd bij je pc? ik heb mijn pc in carrefour gekocht

De afgegeven tips blijven nog steeds vast voor me met jouw probleem, maar indien het probleem nog verder blijft, er zijn mensen in het forum, die goed aan jou met een Highjack This rapport kunnen helpen.Probeer maar eens,,,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan