explorer loopt vast als er verbinding met internet is

Status
Niet open voor verdere reacties.

Koenvanw

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2009
Hallo,

Ik weet niet of de vraag in het goede forum staat, verplaats dus maar naar hartelust indien het ergens anders hoort.

De titel is precies mijn probleem. Zodra mijn laptop verbinding heeft met internet (de browser hoeft niet geopend te zijn) loopt windows vast. Na 10-30 seconden loopt alles weer zoals het hoort. Dit gebeurt om de paar minuten. Als de internetbrowser wel geopend is, schakelt windows uit zichzelf naar het venster van de browser. Het maakt niet uit of ik FF of IE gebruik. Windows schakelt ook weer vanzelf teug, soms via andere geopende vensters. Wanneer ik in een office (OOo) document aan het typen ben, kan ik gewoon door typen. Zodra windows terug is bij het office document, komt het getypte in beeld. De venster waar langs geschakeld wordt zijn dus niet actief.

Vaag? Ja.

Ik heb mijn computer met meerdere virus en spyware scanners gescant, maar geen kon wat vinden. Om conflicten te voorkomen heb ik nooit meer dan 1 virus- of spyware scanner tegelijk geïnstalleerd gehad.

Zodra ik de internetverbinding uitschakel is het probleem opgelost. Het probleem komt bij iedere internetverbinding voor, dus niet alleen thuis.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan