explorer loopvast

Status
Niet open voor verdere reacties.

just_dope

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2004
Berichten
39
mijn explorer loopt zo afentoe (om de 5 min) vast

vooral als ik op een forum (ml75.nl) een windows mediaplayer bestand open, of dat gewoon op de site staat.

[url]http://www.ml75.nl/Space/384/48822600.jpg[/url]

het is een medion pc dus heb geen instalatie cd van explorer (zo ver ik weet)


kan iemand hier iets mee?
 
jah mijn pc is dankzij buffy helemaal spyware vrij.

maar ik blijf dit probleem houden, met de site die je net heb gegeven kan ik weinig omdat ik niet weet welke BHO het probleem geeft. en als ik verdewr ga zoeken met die site kom ik alleen op spyware ish uit...
 
Ik heb een beetje gezocht en waarschijnlijk zal je toch nog ergens spyware op je pc hebben zitten :(

Doe nog maar een een log plaatsen
 
Geplaatst door just_dope
jah mijn pc is dankzij buffy helemaal spyware vrij.

maar ik blijf dit probleem houden, met de site die je net heb gegeven kan ik weinig omdat ik niet weet welke BHO het probleem geeft. en als ik verdewr ga zoeken met die site kom ik alleen op spyware ish uit...


Hoi just_dope,


Er zijn in je log geen 'foute' BHO's te zien, dus daar zal het niet aan liggen. Je hebt alleen het BHO van Spybot en dat van MSN Toolbar. Je zou die MSN Toolbar natuurlijk eens kunnen verwijderen en kijken of het dan beter gaat.

Wat je ook zou kunnen doen is IE-Fix eens draaien: http://www.mvps.org/sramesh2k/IEFIX.htm

Of IE repareren of opnieuw installeren volgens deze instructies: http://support.microsoft.com/?kbid=318378


Groetjes,

Buffy
 
het is gelukt met de iefix

mijn dank is weer erg groot,


dank buffy
 
explorer loopt vast

Kan je precies uitleggen wat je gedaan hebt om dit probleem op te lossen? Welke fix heb je toegepast? Was jouw systeem winXP?
Bij is precies het zelfde aan de hand, 110% vrij van .... en toch loopt explorer steeds vast en ik ben de enige niet als je de forums goed doorspit, echter nergens de juiste oplossing.
Vastlopen is in mijn situatie dat explorer 99% cpu nodig heeft met alle gevolgen vandien.

Ik ben benieuwd.
 
ik had na dat ik die iefix had gedaan 5 media bestanden geopent en dat ging allemaal goed dus dacht dat het opgelost was, maar hij loopt nu standaard vast.

als ik een link open of iets met een nieuw venster dan loopt het vast en moet ik weer taak beeindigen wordt er echt helemaal gek van. dit heb ik niet met google (wat opzich wel opvallend is want met elke andere site heb ik het wel)

ik heb media player opnieuw geinstalleerd maar daar blijkt het probleem niet echt in tezitten het is echt puur internet expolorer dat de heletijd vast loopt en moeilijk loopt tedoen.

ben er nu wel enigzins aangewend geraakt maar blijft irritant....
 
Ik herken dit probleem en na lang zoeken en vragen blijkt dit probleem toch veroordzaakt te worden door inferieure films.
Ik heb veel moeite moeten doen om deze films te kunnen verwijderen. (konden niet worden verwijderd, gekopieerd of renamed, ook in veilige modus niet)
Na verwijderen (m.b.v. andere) is het probleem opgelost.
Explorer loopt nu niet meer vast.
 
ik werk nu met mozilla firefox en dit werkt goed.

ik heb niet echt zin om al mijn filmpjes tewissen, omdat er ook veel werk van me bij zit...

dus denk dat ik hier wel ff mee verder ga...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan