Explorer openen met verkenner gedeelte

Status
Niet open voor verdere reacties.

snabbi

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2005
Berichten
287
Een collega van mij heeft in een extra balk snelkoppelingen gemaakt naar een aantal veel gebruikte mappen. Hij zou graag dat wanneer je deze snelkoppeling gebruikt de verkenner functie al automatisch aanstaat. Ik zie alleen even niet zo snel waar dit te regelen is.

Iemand die mij kan helpen?
 
Komt me bekend voor, deze vraag. Misschien heb je hier iets aan?
 
Thnx, ik was het bericht niet via zoeken tegegekomen, maar dat komt ook omdat ik na een paar pagina's onzin was gestopt.

Het is voor op het werk, dus even afwachten of ik daar in de registers mag klooien. Ondertussen zet ik hem wel ff op beantwoord en wanneer het niet helpt laat ik weer wat van me horen.
 
Geplaatst door snabbi

Het is voor op het werk, dus even afwachten of ik daar in de registers mag klooien.
Als er een serieuze netwerkbeheerder in jullie bedrijf is, denk ik dat het register "no go zone" is. In elk geval succes :)
 
Dat zal het ook best zijn ja. (Erasmus Universiteit Rotterdam). Helaas zal ik het pas weer in januari zien, maar ik post dan wel of het gelukt is.
 
Uiteraard is het niet mogelijk de registers aan te passen. Wel heb ik zelf nog zitten klooien met de snelkoppeling van verkenner zoals die gegeven is in je start menu, maar het lukt me niet om daar een vaste map aan toe te wijzen. Misschien hebben jullie nog een idee?
 
Het wil wel hoor.

Klik met de rechtermuisknop op het Bureaublad. Kies voor Nieuw, Snelkoppeling.
Typ in het regelvakje: "C:\WINDOWS\explorer.exe /n, /e, D:\FTP" (Het rode gedeelte aanpassen aan je eigen wensen) Klik op Volgende, geef een naam aan de snelkoppeling. Druk dan op Voltooien

Nou zou het toch moeten werken.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan