Explorer + scherm werkt niet(half) !

Status
Niet open voor verdere reacties.

krizzy

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2006
Hello

Ik weet niet of dit in het juiste forum staat maar ik heb het maar gedaan...
Ik heb dus 3 Problemen met mijn laptop

1e probleem :
Ik heb maar een half beeld niet meer (niet makkelijk om te werken...)
Ik heb wel een manier gevonden om het op een aanhangend scherm te zetten (maar dan moet ik thuis blijven, ik werk vaak ergens anders...)

2e probleem :
Heb dus aanhangend scherm en windows opgestart, maar er is een virus op m'n pc.
Mijn antivirus (NOD32) heeft bij opstarten gezegd dat er een virus was (opnlJBBx.dll) ik klik op bestand verwijderen en versturen naar lab voor analyse, maar 3 seconden later toont hij weer hetzelfde scherm...

3e probleem :
Het virus denk ik blokeerd mijn explorer.exe want ik had geprobeerd het bestand handmatig te verwijderen (Maar het lukte niet want ik klikte op start en dan op deze pc, maar na 10 sec valt explorer uit en springt soms terug aan) dus heb ik geen explorer op m'n pc...

Die 3 problemen vormen samen 1 groot probleem : Ik kan niet op mijn pc werken :(

kan je dan wel gaan werken in de veilige modus? (f8 tijdens het opstarten)

kan je dan wel gaan werken in de veilige modus? (f8 tijdens het opstarten)

nee want als ik in veilige modus ga dan start hij normaal op (nog altijd met half beeld...), hij vraagt gebruikersnaam en passwoord maar dan als ik op het bureaublad ben heb ik mijn iconen en startbalk niet... als ik in taakbeheer ben (explorer staat niet bij), ik start explorer.exe, hij start op maar na een bepaalde tijd gaat hij terug weg

Heb je gewoon al eens proberen terug te gaan met systeemherstel want het is het belangrijkste dat we eerst dat probleem met het virus oplossen...

daarmee kan alles dan ook al opgelost zijn...

heb moeilijk met het systeemherstel kan niet op verder klikken doordat ik maar half scherm heb

kan je het dan ook niet zien met je aanhangend scherm?

drivers update van je videokaart.
En als het goed is dan kan je ALT indrukken (en ingedrukt houden) en dan de linkermuisknop indrukken (en ingedrukt houden) op het venster dat je wilt verplaatsen en dan kan je dat verplaatsen zodat je wel op de ok button kan drukken

en dan verder nog voor puntje 3 http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=368049 en daar zie ik niet veel goeds in :s
Overwegen om een reinstall te doen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan