krizzy
Gebruiker
- Lid geworden
- 17 dec 2006
Hello
Ik weet niet of dit in het juiste forum staat maar ik heb het maar gedaan...
Ik heb dus 3 Problemen met mijn laptop
1e probleem :
Ik heb maar een half beeld niet meer (niet makkelijk om te werken...)
Ik heb wel een manier gevonden om het op een aanhangend scherm te zetten (maar dan moet ik thuis blijven, ik werk vaak ergens anders...)
2e probleem :
Heb dus aanhangend scherm en windows opgestart, maar er is een virus op m'n pc.
Mijn antivirus (NOD32) heeft bij opstarten gezegd dat er een virus was (opnlJBBx.dll) ik klik op bestand verwijderen en versturen naar lab voor analyse, maar 3 seconden later toont hij weer hetzelfde scherm...
3e probleem :
Het virus denk ik blokeerd mijn explorer.exe want ik had geprobeerd het bestand handmatig te verwijderen (Maar het lukte niet want ik klikte op start en dan op deze pc, maar na 10 sec valt explorer uit en springt soms terug aan) dus heb ik geen explorer op m'n pc...
Die 3 problemen vormen samen 1 groot probleem : Ik kan niet op mijn pc werken
Ik weet niet of dit in het juiste forum staat maar ik heb het maar gedaan...
Ik heb dus 3 Problemen met mijn laptop
1e probleem :
Ik heb maar een half beeld niet meer (niet makkelijk om te werken...)
Ik heb wel een manier gevonden om het op een aanhangend scherm te zetten (maar dan moet ik thuis blijven, ik werk vaak ergens anders...)
2e probleem :
Heb dus aanhangend scherm en windows opgestart, maar er is een virus op m'n pc.
Mijn antivirus (NOD32) heeft bij opstarten gezegd dat er een virus was (opnlJBBx.dll) ik klik op bestand verwijderen en versturen naar lab voor analyse, maar 3 seconden later toont hij weer hetzelfde scherm...
3e probleem :
Het virus denk ik blokeerd mijn explorer.exe want ik had geprobeerd het bestand handmatig te verwijderen (Maar het lukte niet want ik klikte op start en dan op deze pc, maar na 10 sec valt explorer uit en springt soms terug aan) dus heb ik geen explorer op m'n pc...
Die 3 problemen vormen samen 1 groot probleem : Ik kan niet op mijn pc werken