explorer slaat uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

steffiestones

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2003
Het gebeurd regelmatig als ik een link aanklikt dat mijn internet explorer uitvalt.Vroeger had ik dat nooit,hoe zou da komen?
windows xp
celeron 1.8 gb
IE 6.0

Heb je al gescand op spyware met bv Spybot?
http://security.kolla.de/

of op virussen?

www.housecall.nl

Leeg ook eens de map tijdelijke internet bestanden +cookies.

Mocht dat dan niet helpen kun je nog proberen IE te laten repareren.

Welk besturingssysteem gebruik je?

ook zo

Bij mij is dit de laatste tijd ook vaak het geval, maar ik heb meer het idee dat als er iets met java wordt opgestart (site of spel) dat 'ie er dan de brui aan geeft.
Volgens mij gebeurt het vaker na een update van microsoft.

Ook zo met Outlook, maar hier kom ik er niet achter waardoor het komt. Klapt er zo maar uit, ik klik dan op "niet verzenden" en Outlook start weer opnieuw op!

Al diverse malen gecheckt op virus / spyware etc. Helpt niet! Ik heb er inmiddels maar mee leren leven.

Liefs,
Lein

inderdaad klopt,ik heb een site proberen te openen waar ik weet dat het opent met java en het valt uit.
Daar moet toch iets aan te doen zijn denk ik.
Heb gescand op spyware maar het probleem blijft.

thanks

Dan moet je er windows xp ff opnieuw overheen installeren (upgrade). Hiermee verplaatst ie alle kapotte en missende files met goeie.

het is opgelost,ik heb mijn java verwijderd en mijn IE valt niet meer uit.
eens proberen leintje!!

huh?

hoi steffiestones,

ikke niet begraaip niet. Java verwijderd? Maar, dat heb je toch nodig???? Vertel vertel vertel...

Liefs,
Lein

ik had voordien een java gedownload maar het moet waarschijnlijk een verkeerde geweest zijn.Ik heb dus die java weggedaan en het probleem is opgelost.
Zit er geen java in windows xp?want ik krijg nog altijd een java scherm ook al is mijn oude(verkeerde) weg.

vragen...

Hoi,

weet je wat; ik vraag het wel effe aan iemand ;-)
Lol!

Liefs,
Lein

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan