Explorer van slag?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marilyn

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2002
Berichten
598
Vandaag loopt alles in de soep op mijn pc. zoonlief had msn plus hier geinstaleerd en dat trachte ik netjes te verwijderen nadat het flink wat spyware achtergelaten had. Dat leek goed te gaan maar ik weet niet wat er mis is gegaan. Maar mijn virusscanner deed het ineens niet meer goed norton 2004. Dus verwijderd. Maar toen ik die opnieuw wilde instaleren ging het mis. En zo gaat dat nu met alles wat ik wil instaleren het lijkt als of er een bestand bij windows[xphome] ontbreekt daarvoor. Systeemherstel kom ik niet meer in en als ik het aanklik zie ik alleen maar een wit venster. zo ook met sommige internetpagina,s waaronder windows update. Ik heb al grondig fouten repareren met windows zelf gedaan, maar niets lijkt te helpen. Ook zien de pagina,s van wwwclubs.nl er zeer groot en vreemd uit, er ontbreekt gewoon iets lijkt het wel. Wie kan mij helpen?
 
Lees dit bericht een goed door en volg de instructies op.
 
Ja, daar was ik al bekend mee en allemaal gedaan. Ik zei al dat ik spyware had gevonden. En dit is al met spybot searsh en destroy verwijderd volgens mij mist er er nu gewoon een windows bestand ofzo
 
Laatst bewerkt:
Heb je daar ook al een Hijack-this log geplaatst?
 
Ga ik nu doen, maar het word inmiddels steeds gekker op deze pc snelkoppelingen op het bureaublad doen het ookal niet meer. Ik baal gewoon dat het venster van systeemherstel niet bovenkomt draven. Zo kan ik gewoon niks
 
Was ook al gebeurd, daar heeft het allemaal niets mee te maken het is een fout in explorer maar waar weet ik niet. Denk dat ik die er maar eens overheen ga instaleren misschien dat de fout dan weg is. De meeste sites kan ik bezoeken alleen clubs en onze eigen startpagina word niet goed weergegeven. En sommige programma,s werken niet goed zoals systeemherstel en dell support pagina,s


De snelkoppelingen op het bureaublad doen het inmiddels weer. Ik vrees een vervuilde windows. ben alleen niet zo,n held in formateren!
 
Tis nog steeds een soepzooitje. ,t zijn toch meer pagina,s op internet die niet goed worden weergegeven er ontbreekt gewoon iets lijkt het wel. Java viritual machine daar ligt het niet aan die staat op de pc. Het zijn java scripts die geen toegang lijken te hebben, maar volgens mij staat bij internet opties beveiliging alles precies zoals eerst toen wel alles het nog deed. Vreemd.
Ik ga er zondag eens goed mee aan de slag als ik er even goed de tijd voor heb. De hayjack log is inmiddels opgeschoond met behulp van pieter en ik hoop dat ik misschien nog de gouden tip van iemand hier krijg ipv de standaard antwoorden :( Ik hoop gewoon dat de boel weer gaat werken zonder te hoeven formateren.
 
Heb je toevallig een firewall (gehad)?
 
Ik heb een firewall maar die heeft nooit eerder voor problemen gezorgd. Ik heb hem wel opnieuw geinstaleerd om te kijken of het daaraan lag maar het bleef hetzelfde . net ff sfc /scannow gedaan, maar dat leverde ook niets op. Ik kijk even of dat progje van de link van Jozo iets wil doen.
 
Alles gedaan wat jullie zeiden, maar het hielp niet. Maar via de via de microsoft support site wel
dit gevonden. Omdat ik toch vermoede dat het iets met scripts te maken had. Toch bedankt voor jullie snelle hulp :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan