explorer werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

klpd

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2003
Berichten
21
Hallo allemaal,


Ik heb een probleem met I E als ik op een site kom bv sns bank dan krijg ik de melding: iexplore.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten.

In de melding staan ook: u was bezig met een bewerking. deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan.


wie weet wat voor probleem dit is.


Groeten,


Marcel
 
Misschien eerst eens even scannen op virussen en spyware of heb je dat al gedaan?
Greetz
Joerp
 
Hoi Joep,

Ik heb gescand op virussen en heb cookie's verwijderd heb laten scannen op spyware.

Ik werk nu op een andere pc die het wel det gelukkig.

Als ik mij wil inloggen bij de sns dan krijg ik die melding en als ik op helpmij.nl kom en klik daar naar het forum komt ook deze melding.



Groeten,

Marcel
 
Helaas kan ik je niet verder helpen....als het alleen bij die 2 sites is, lijkt het probleem me nog te overzien...hopelijk weet iemand anders raad!
Suc6,
Joep
 
Je kan b.v. ook Mozilla Firefox downloaden, een andere internetbrowser met minder tot geen spyware zoals reclame

http://www.mozilla.org/

Er zijn alleen wel een paar sites zoals Windows sites waar je toch nog Internet Explorer voor moet gebruiken

P.S. ik weet niet de oplossing voor dit echte probleem, maar
dit kan ook een oplossing zijn ;)
 
Hallo allemaal,


Ik heb gekozen voor herinstaltie van XP daar ik al her en dar had geinformerd heb naar dit probleem, maar niemand wist hoe of wat helaas.


Groeten,

Marcel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan