Explorer - zoeken op C-drive - toont data van andere drives

• Onderwerp starter Onderwerp starter hmwul
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

hmwul

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2012
Heeft iemand enig idee v.w.b. het volgende:

In Windows explorer klik ik op de C-drive
In de zoekbox geef ik een tekst in - ik wil bepaalde bestanden vinden op de C-drive.
Explorer laat echter ook gegevens op andere schijven zien.

Thanks
=

Sorry voor de late reactie. Gisteren problemen met wegvallende Internetverbindingen.

Windows 7 bibliotheken: geen idee moet ik bekennen. Ik gebruik die niet.

Het enige dat mij opgevallen is:
Gisteren had ik op mijn taakbalk : Bureaublad_[Bibliotheken] en [MijnNaam]

Heel in het begin had ik die dingen niet.
Op enig moment verscheen ineens Bureaublad_[Bibliotheken] op de taakbalk. Waarom? Geen idee, ik liet het maar zo, had geen zin om het uit te zoeken.
Na een tijdje verscheen ook [MijnNaam] - wat is dát nou weer..?
Maar goed, in de meeste gevallen verdween dat weer en bleef Bureaublad_[Bibliotheken] staan.

Bij het zoeken gisteren stond dus zowel: Bureaublad_[Bibliotheken] én [MijnNaam] - misschien dat het daardoor komt.
Vanmorgen stond alleen Bureaublad_[Bibliotheken] en bij het zoeken op C verschenen ook alleen de documenten/links op C.

Nu net: taakbalk-> eingeschappen->tab werkbalken 'bureaublad' uitgevinkt, misschien dat het nu opgelost is, geen idee.

=

Laatst bewerkt:
Zo ziet het er bij mij uit, je kunt namelijk deze gebruiken om alles in op te slaan.

bibliotheken.JPG

Zo ziet het er bij mij uit als je erop klikt. Linksonder staat op je beeldscherm deze icoontjes als het goed is.

bibliotheken1.JPG

Ik sla documenten, mail, etc. op in een Truecrypt container op een andere partitie. Wanneer ik (b.v.) de pc moet afgeven voor reparatie, dan weet ik het 'rustige' gevoel dat er niet door mijn privé zaken wordt gegrasduind.
Vandaar dat die bibliotheken voor mij 'oninteressant' zijn.
Blijft nog overeind dat ik niet echt weet waarom in de taakbalk [MijnNaam] (naast bibliotheken) verschijnt. Zoals gezegd, meestal verdwijnt het, maar soms ook niet. Raar . . .

Zijn de bibliotheken geen onderdeel van een hoofdmap. Ingebakken als het ware. Anders zou ik geen verklaring hiervoor weten.

Hoe het kan, geen idee, maar het probleem doet zich niet meer voor. Zowel [MijnNaam] ald [Bibliotheken] staan al enige tijd niet meer in de taakbalk. Waarom toen wel, nu niet... ? Het zal wel. Probleem 'opgelost'. Althans.. op dit moment. :)

Mhh heel vreemd. Maar ja, meld je maar weer als het terugkomt. :P ;) Groetjes manamana

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan