explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

HenkB

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2000
Berichten
174
Ik heb win xp prof.
Wanneer ik op een hyperlink klik, dan loopt mijn systeem vast. IE heeft op een bepaald moment ook wel eens lang werk om te starten.

Als ik mijn pc afsluit, krijg ik steeds de melding dat IE niet reageerd en dan de vraag "wilt u nu beeindigen?"

Ik heb alle updates gedaan, maar er verandert niets. Wat kan ik er aan doen om mijn systeem weer normaal te laten functioneren?

Vr.gr
Henk
 
Hoewel er een verbetering in is gekomen.
Het vervelende is, dat als ik bv op de link klik die ik ontvang via outlook over jullie reactie, de ene keer IE redelijk snel opent, maar ook nog steeds dat alles "bevriest"

Henk
 
"Dus ???
FF reageren is wel handig op een forum. "

Ik heb jouw linkje gebruikt en IE laten repareren. Hij werkt 'beter' maar soms (het gekke is dat het niet altijd gebeurd) bevriest mijn hele scherm. Ik klik op een link en dan gebeurd er helemaal niets. Ik hou het "aanwijsvingertje" als cursur in beeld en alleen met ctrl-alt-del kan ik de toepassing uitschakelen.

Ik heb laatst wel uit mijn temp map alles verwijderd. zou ik daar................................? Nee toch?
 
Het vreemde is ook, dat ik met afsluiten steeds de melding krijg dat iexplorer.exe niet reageerd.
Nu kreeg ik ook een melding van rundll32.

Wat kan er nou mis zijn? Ik heb ook geen zin om xp opnieuw te installeren. Verder werkt hij goed.:(
 
Ik heb Hitman pro al een paar keer er overheen gesjouwd en die heeft niets meer gevonden:rolleyes:
 
Heb je XP?
Zo ja, heb je dan wel toestemming gegeven, dat Housecall iets mag installeren? (Balk boven in beeld)
 
Nieuw is in deze, dat op de computer waar het probleem op is, dat balk voor de ActiveX niet opkomt.

Zo kan ik het systeem niet laten controleren. Misschien nog een andere tip of ......:rolleyes:
 
>>>>>>>>> ACPI AMLI: ACPI BIOS probeert op het ongeldige I/O-poortadres 0x71 te lezen, dat in het beschermde 0x70 - 0x71-adresbereik ligt. Dit leidt mogelijk tot een instabiel systeem. Neem voor technische ondersteuning contact op met de leverancier van het systeem. <<<<<<<<<

Ik weet niet of het er iets mee te maken heeft, maar dit is de tekst die ik uit het loboek heb gehaald.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan